Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har aldri ratta E30 jeg, enda jeg eier en. Det er trist!

Kos deg, Jørgen! Vil si det er vel fortjent mht prøvelsene du gjennomgikk med din forrige E30 :)

Du får kjøpe min e30 da. ;) Mye billigere enn å bygge selv og den er klar for bruk. :P

Skrevet

Måtte stoppe øl-inntaket, skal plutselig på hjemmelaget pizza hos bestemora til dama. Ooooooh yes!!!!! Det er verdt det :D!

Skrevet

What? Lager bestemødre pizzerias nå om dagen? Skal si samfunnet beveger seg mot modernismen. Trodde de bare kokte potetball og surra svinesteik jeg :-k

Skrevet

Herlig med slike mennesker :D

Har en kar på 75 år på jobb også. Utrolig sprek og tuller med alt mulig mellom himmel og jord. Ofte grovere i kjeften enn hva vi unge gutta er og det er ikke måte på hvor opptatt han er av teknologi.

Fyren diskuterer flitting om LED TV-er og bredbåndshastighet. Forstår HTML-koding gjør han også. Meget imponerende for en kar som var oppvokst med å slå på et hjul med en kjepp og som spiste kamferdrops hver lørdag.

Skrevet

For en drittdag... Ble dritet på av en måke under flyshowet, hadde selvsagt på meg favorittklæra!

Også tror jeg Azeton er sur på meg nå :(

Gå og kjøre CRX og henge med fine gothbabes med rosa hår, kanskje det hjelper på humøret...

Skrevet
Herlig med slike mennesker :D

Har en kar på 75 år på jobb også. Utrolig sprek og tuller med alt mulig mellom himmel og jord. Ofte grovere i kjeften enn hva vi unge gutta er og det er ikke måte på hvor opptatt han er av teknologi.

Fyren diskuterer flitting om LED TV-er og bredbåndshastighet. Forstår HTML-koding gjør han også. Meget imponerende for en kar som var oppvokst med å slå på et hjul med en kjepp og som spiste kamferdrops hver lørdag.

Dagens eldre er ikke som tidligere tider. Etterkrigsgenerasjonen som ble født i fredsåret 1945 er nå 67 år gamle. Dette betyr at da de var 24 år gamle var Jimi Hendrix på toppen av karrieren. Pink Floyd kom med albumet "Dark side of the Moon" knapt 3 år senere. 25 år gamle opplevde de en revolusjon... stilmessig (hippietiden), teknologisk (månelanding, Concorde, Jumbojet etc.) og samfunnsmessig (amerikanerne forlater Vietnam og en ny tid begynner politisk).

Dagens "unge" pensjonister har også opplevd hele den digitale revolusjonen mens de har vært i arbeidslivet. De har iPhone, iPad, HD TV og kjører nyere BMW... akkurat som "alle" andre. De går Birken og drar på langhelg til New York eller Milano hvis det er aktuelt. Mange går også mer moteriktig kledd enn langt yngre mennesker. 68' generasjonen har fått det hele servert på et sølvfat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...