Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok, da tenker jeg på Facelift II, fredrik :)

Den største forskjellen på facelift I og II er frontgrillen samt at hvite blinklys ble standard.

Facelift I

sl1re9exxegs7g9gburt.jpg

Facelift II

xw36ex5zx9u5jzo1mil4.jpg

Skrevet
Hvor går man ut i kr.sund ? Ikke kjedelig pub, noe med litt liv.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

I seng.. :lol:

:lol:

Eller, du har Brasseriet, som er et litt "penere" utested.. Med musikk over høytalere, matservering først på kvelden, og grei stemning utover.! Har også Zinatra... Om du er av den litt yngre garde så kunne jo kanskje Mocca passe bra.. Famous, en ny pub med irsk stil over seg kunne kanskje vært noe, evt Kick Off (alkis-bar til tider), der det er billig drikke og greit med fart som regel.. Christian Bar er også en plass mange går, men det er alltid så fult der, at jeg gidder sjeldent å gå der.!

Er du i KR eller?

Skrevet

Appropo w124... Var ute en tur i sta og kjørte.. Skikkelig søndagstur.. Kjørte fartsgrensen som bare juling.. Necoverbakke og 50-sone, som leder til oppoverbakke og 70-sone... Kom en rusten stygg w124 og så viiiiidt klarte og kjøre forbi meg når jeg holdt konstant 70km/t.. Dagens, om ikke ukens dust!

Skrevet
Appropo w124... Var ute en tur i sta og kjørte.. Skikkelig søndagstur.. Kjørte fartsgrensen som bare juling.. Necoverbakke og 50-sone, som leder til oppoverbakke og 70-sone... Kom en rusten stygg w124 og så viiiiidt klarte og kjøre forbi meg når jeg holdt konstant 70km/t.. Dagens, om ikke ukens dust!

Da du oppdaget sinka som skulle forbi deg, slapp du gassen for at han skulle kjøre forbi deg enklere, eller holdt du? Og kom det biler fra motsatt side, eller var det flerfeltsvei?

Skrevet

Har aldri skjønt greia med av svinkjørende folk i vrak er værre enn svinkjørende folk i fine biler..

Samma ulla for min del.. :)

Skrevet

Holdt jevn gass :) Tenkte ned på gir, men suden jeg var ute og luftet ny-treddven gadd jeg ikke.. Kom bil i mot også etterhvert.. Det om er mest "teit" er at d flyver sand og grus rundt bilen.. Flerfeltsvei var det ikke :lol: Snakk om Kristiansund her nå ;) Han var kjapp og legge seg heeelt oppi ræva mi.. Sikkert for å terge opp.. Men så hørte jeg et tregt pådrag, og da kom han så vidt opp på siden og forbi :lol:

Skrevet
Holdt jevn gass :) Tenkte ned på gir, men suden jeg var ute og luftet ny-treddven gadd jeg ikke.. Kom bil i mot også etterhvert.. Det om er mest "teit" er at d flyver sand og grus rundt bilen.. Flerfeltsvei var det ikke :lol: Snakk om Kristiansund her nå ;) Han var kjapp og legge seg heeelt oppi ræva mi.. Sikkert for å terge opp.. Men så hørte jeg et tregt pådrag, og da kom han så vidt opp på siden og forbi :lol:

Jeg digger når folk kommer og presser seg opp i ræva på bilen min når jeg har bestemt meg for å følge fartsgrensen 100% i en strekning. koser meg fint da. men så kommer det svinger, og jeg holder fartsgrensen i svingene der de fleste bremser ned, og da er jeg plutselig langt forann uten å ha kjørt over grensa.

flere som gjør slikt, eller bare meg ? :-k

Skrevet
Flere enn meg som er "avhengig" av å sjekke etter nye bmw annonser flere ganger om dagen? :P

Tror faen meg at jeg er inne å ser i hvertfall 3-4 ganger om dagen :) :)

Ja gjett om, er mest inne på Mobile24 og kikker for å se om grombilene mine har kommet seg greit ned i pris. Skal ikke bytte bil før om ett til 1,5 år men jeg holder meg nøye oppdatert på hvilket prisnivå F10 525d, 530d eller 528I ligger til med tanke på import. Så om ett år så burde disse med M-sport og greit utstyr være oppnålige, forhåpentligvis :wink:

Skrevet
Hvor går man ut i kr.sund ? Ikke kjedelig pub, noe med litt liv.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

I seng.. :lol:

Eller, du har Brasseriet, som er et litt "penere" utested.. Med musikk over høytalere, matservering først på kvelden, og grei stemning utover.! Har også Zinatra... Om du er av den litt yngre garde så kunne jo kanskje Mocca passe bra.. Famous, en ny pub med irsk stil over seg kunne kanskje vært noe, evt Kick Off (alkis-bar til tider), der det er billig drikke og greit med fart som regel.. Christian Bar er også en plass mange går, men det er alltid så fult der, at jeg gidder sjeldent å gå der.!

Er du i KR eller?

Faktisk godt med den pizzaen de har der!:

Pizza Bryggekanten 178,-

Tomatsaus, ost, parmesan, tørkede tomater, fersken og parmaskinke

Skrevet

var nettopp og fylte bensin og e32en har en tank på 90 liter så du blir stående en stund. når jeg hadde fylt 65 liter begynte folk bak kassen i butikken og kikke felt på meg hun ene bak kassen kom ut og spurte om pumpa pumpet lite bensin. ^^ gikk 85 liter og det ble noen kroner også :)

Skrevet
facelift 2 er så mye finere :D

Nja... jeg liker den klassiske grillen bedre (altså før facelift II), men facelift II er helt klart finest når det gjelder bagasjelokket. Jeg tror forøvrig at både panseret og bagasjelokket passer om hverandre på disse modellene. Man kan ganske sikkert montere et facelift II panser på en facelift I bil.

Facelift I

shesoeum2vsxigkb8kmy.jpg

Facelift II

x1pm6a5tyrqv9u7yzlrh.jpg

Denne W124 200D´en står forøvrig på Mercedes-Benz museet. 1,9 millioner kilometer har den kjørt... 8)

w0uwesb3suddvj1phzgv.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...