Oball Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Interessant, noen som kan sende linker på pm ?? (sigridsaken)
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Noen som har erfaring med første generasjon av Lexus Is200? Gode kjørebiler?
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Vært med i søket etter en mann som ramlet i vannet fra en brygge i halden i kveld.. Vi fant han ikke. :/
Anders92 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 ":1yjp96c5]Noen som vet hvor de har best utvalg av Dupli-Color på østlandsområdet?Har jo billakkspesialisten borte i gata, men det koster så mye å få blandet opp customfarger, så hadde vært gull å finne en butikk med en del i hyllene istedet. Er ute etter en gulaktig farge til en gitar Om du tenker Dupli Color platinum eller hva den heter så er den lik som Montana Gold som de selger på en sjappe i Lillestrøm for 70 spenn. Eller så har du Torshow!
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Noen som jobber på bmw her og kan skaffe meg noen deler jeg faen ikke finner på nett?
fish Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Kan prøve igjen Kjexx. Sist vi prata så kom jeg hjem fra Egypt med en helvetets magesjau, deretter ett sinnsykt mas på jobb. Har fri til fredag og kan reise innom Bilsalongen og spørre om de spesifikke deler. Regner med det er klips nr. 13 du fremdeles er ute etter???
knut_olestad Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Vært med i søket etter en mann som ramlet i vannet fra en brygge i halden i kveld.. Vi fant han ikke. :/ Fordi han satt på land det http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10060588
haybimmsen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Er på jobb i Tromsø, noen her som bor der ?
Fredrik Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som har erfaring med første generasjon av Lexus Is200? Gode kjørebiler? Den er OK, men jeg husker at CAR beskrev bilen som en mer verdig konkurrent til E36 enn til den samtidige E46. Så mye bedre var E46...
rublings Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Kollega vant 2.880.000,- i lottoen på lørdag.. Kødd!
awt Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Tja, jo kanskje det verste, men kjipt om det skjer noe med Elektrisk anlegg for eksempel. Kan koste mange penger det også. Klima, en ny lykt eller annet kan fort koste mange tusen på en ny BMW i dag.. Ja, men føler likevel sannsynligheten for at noe av dette går galt ikke er så veldig stor, og man må også vurdere dette opp mot kostnaden på hva en slik garanti koster. Om det hadde vært noe galt med det elektriske anlegget ville dette mest sannsynlig vært en fabrikasjonsfeil ettersom bilen er såpass ny, og da vil jeg tro det allerede hadde skjedd. Det som ofte er årsaken til slike problemer er om man får vann på steder man ikke bør (typisk i reservehjulsbrønnen på e6x f.eks.), og da vil ikke en slik garanti gjøre nytten likevel. I tillegg er det heller ikke nødvendig å handle alt nytt om noe skulle gå galt. eBay har mengder av pent brukt tyveg ...eh deler.
VegarVS Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som jobber på bmw her og kan skaffe meg noen deler jeg faen ikke finner på nett? jada, hva trenger du?
Kennethe34 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Er på jobb i Tromsø, noen her som bor der ? Yep:) Hva jobber du med i tromsø? Snøbrøyting?
haybimmsen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Jobber i Brude service deilig vær her! Står på ferga ned for ishavshotellet på verftet skal ha service på ei kran idag
Dirty Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Kollega vant 2.880.000,- i lottoen på lørdag.. Kødd! gikk av med storgevinst selv 50 kr Edit: eller var det 75 nå ble jeg usikker, helt i svime av alle pengene jeg har på konto nå
Anbefalte innlegg