knut_olestad Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Nysnø i fjella i dag.. Lover ikke godt Har sendt resten av gjengen på tur til Kristiansund og sitter i resepsjonen og koser meg med eplekake Bare 5 stk på jobb, fin gjeng å sjefe over
Thewiz Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Ey, tzunami. Hva skal du hente deg av bruksbil på fredag? Fikk ikke noe svar av deg i går
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 hehe nei si det det blir diesel denne gangen, og med plass til deler i og såklaart blir det BMW
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 merker det begynner å bli seriøst rundt m5-bygging nå altså! pratet litt med en selger i tyskland, og gitt han et tilbud, er vel ikke helt på grensen til skambud, men blir veldig spennende å se hva selgeren sier!
scoot Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 hehe nei si det det blir diesel denne gangen, og med plass til deler i og såklaart blir det BMW Røp åssen bil det er a, jeg vil ha diesebil nå, men jeg finner ingen BMW som er så aktuelt, får så mye nyere bil om du f.eks kjøper en V50.
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 dere får se i morgen er ikke noe glansbilde, men virker ganske strøken til år og km
Janthomas Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som har snøring på hvorfor det er så lite interesse for e30èn min? er det pga det er 4 dørs? pris for høy? nå har jeg riktignok bare lagt den ut her! noe jeg kan gjøre bedre? viewtopic.php?f=38&t=215649
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 er ikke noe veldig spennende enda, men det kommer vel prosjekttråd etterhvert når jeg begynner å bli "ferdig" med m5'n
Anbefalte innlegg