StianA Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Tribal er ut....Jeg tåler ikke farge....ikke ironiskt ment nei Mener du nevnte dette tidligere att du hadde vært på sykehus eller noe etter att du hadde tatt en henna tattoo?
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 gøy å vente på bt for å betale omreg. på nybilen, for å finne ut at selgeren ikke har levert vognkort del 2 enda
liffi Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Tribal er ut....Jeg tåler ikke farge....ikke ironiskt ment nei Ja, men har en >Tribal på v. overarm fra før, så da får jeg like så godt lage den ferdig. tok for mangemange år siden
Dirty Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Lurte på å lage en enkel webshop med bmw deler som jeg har liggende er det lov uten å starte firma? blir handlekurv og muligheter for å betale med visa
StianA Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Lurte på å lage en enkel webshop med bmw deler som jeg har liggendeer det lov uten å starte firma? blir handlekurv og muligheter for å betale med visa Du må nok registrere ett enkeltmansforetak se her? http://norskwebforum.no/viewtopic.php?f=31&t=44216
Dirty Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Lurte på å lage en enkel webshop med bmw deler som jeg har liggendeer det lov uten å starte firma? blir handlekurv og muligheter for å betale med visa Du må nok registrere ett enkeltmansforetak se her? http://norskwebforum.no/viewtopic.php?f=31&t=44216 Jeg har firma, men orker jo ikke styre med kvittering og alt mulig styr på noen gamle bmw deler
wicky124 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Jupp...fikk åpne kjøttsår med verk som rant som faen.. Utslett over hele kroppen... Creepy..
StianA Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Noen her som har startet firma? Vurderer å starte ett It firma som hovedsaklig skal drive service og reprasjoner for privat personer, skal ikke drive med noe salg. sittet å googlet i syv lange og syv breie men er jo mye forskjellig. Det er bare jeg som skal drive med dette på fritiden, hvordan går jeg frem og hva slags oppstarts kostnader får jeg`? og hvordan tar man ut lønn osv? Dersom noen kan ta seg tid takker jeg veldig på forhåndm send gjerne svar på pm /Stian
Marius2002 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 En Lexus LS600h med AA-skilter parkerte rett foran meg mens jeg satt å nøt en softis idag. Visste med en gang at det var en kostbar bil, men ikke 1,8 millioner.. Det er så mange andre biler jeg heller hadde kjøpt for 1,8 millioner... [ Bilde ] Det er litt av poenget tror jeg Det er godt mulig ! Og jeg ser faktisk den, men likevel. Heller kjøpt en Panamera eller A7, men de er kanskje for skrikende?
Kjexx Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Hadde heller kjøpt en 2-mannsbolig og leid ut..
Mattae Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36775498 noen som vet navn på felger?
T. Thøgersen Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Kan se ut som no typ RH-felger kanskje??
Anbefalte innlegg