Jokkke Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Vurderer å handle meg svart sportskinn interiør til E36'en. Hmm. Lurer litt på om det er verdt det.. Er ikke bilen din grå inni da? Men det hadde sett bra ut jaa.
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Alt er sort bortsett fra taktrekk og seter
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Hva er det som er sort? Veeeel, gulvteppe, midtkonsoll, plastikk rundt frontruta (kommer ikke på hva det heter ^^), matter, ratt, dørpaneler osv.
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Kom i prat med en hyggelig og veldig BMW interessert Polakk på jobb tidligere i dag, fyren hadde en dønn strøken E34 520I med norske skilter. Han fortalte at han hadde kjøpt bilen for 5000,- og fått den "resturert" hjemme i Polen med ny lakk og alt, han hadde også en E38 730I der nede og den store sorgen hans var at han ikke kunne ta denne med til Norge pga skyhøye avgifter på import. BMWer som E34, E32, E38 og E39 var visst veldig mye billigere i Norge enn i Polen, dessuten så var nesten alle der nede var med Diesel og det var kjedelig sa han Kom visst ikke under 50 000 norske for en E34 i brukbar stand der nede Siden han hadde bosatt seg i Norge nå så ville han selge 730en hjemme i Polen og heller kjøpe seg en E65 745I her i Norge, kul type Han snakket ikke så veldig bra engelsk men BMW språket er jo internasjonalt så vi hadde ikke problemer med å forstå hverandre, han hadde visst tidligere vært borte og snik-kikka litt på min E34 på parkeringsplassen uten for jobb Han ga tommelen opp for skinnseter, automat "and big clima" som han sa Sånne innvandrere liker jeg
Nytern Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Jeg kom i snakk med fyren i kassa på Rema i stad, spurte om jeg kunne få en handlepose og det fikk jeg. Når jeg hadde betalt spurte han om jeg ville ha kvitterng, det ville jeg ikke ha. Var sånn opplæringsdag for han dette, innvandrer var han og. Virka hyggelig!
BMW E30 325 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Haha Noen som trenger e30 deler? Har en hel 4d facelift med 2,5 understell som skal vekk
Dirty Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... d=10068893 HAHAHA værste æ har sett
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Jeg kom i snakk med fyren i kassa på Rema i stad, spurte om jeg kunne få en handlepose og det fikk jeg. Når jeg hadde betalt spurte han om jeg ville ha kvitterng, det ville jeg ikke ha. Var sånn opplæringsdag for han dette, innvandrer var han og. Virka hyggelig!
316 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Jeg kom i snakk med fyren i kassa på Rema i stad, spurte om jeg kunne få en handlepose og det fikk jeg. Når jeg hadde betalt spurte han om jeg ville ha kvitterng, det ville jeg ikke ha. Var sånn opplæringsdag for han dette, innvandrer var han og. Virka hyggelig! Det sier du nå. Han hadde installert skimming edition 3 pakistanian special på kassa, og robber deg når du minst måtte vente det.
staM Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Kom visst ikke under 50 000 norske for en E34 i brukbar stand der nede Det der må jo være bare drittprat? Har selv vært med på å handlet både E34 og E39 i Polen og Litauen, og vi ga omtrent 5000 kr for en helt grei E34 i bruksstand. Så for 15.000 kr vil du nok få en veldig bra E34. Og min oppfatning er at det er oftest mye mer interessante motorer der, ofte 525 og 540. Stort sett stikk motsatt av hva du sier egentlig. Sjekk autogidas.lt så ser du jo litt i Litauen i hvert fall. Omtrent det første som dukket opp nå var en 95-modell 525 tds, til rundt 7000 kr. Du ser fort at du får en grei E39 540 til 20.000 kr der.
Jordfræsar Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Jeg kom i snakk med fyren i kassa på Rema i stad, spurte om jeg kunne få en handlepose og det fikk jeg. Når jeg hadde betalt spurte han om jeg ville ha kvitterng, det ville jeg ikke ha. Var sånn opplæringsdag for han dette, innvandrer var han og. Virka hyggelig! Ka e kvitterng? Something magic?
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Det sier du nå. Han hadde installert skimming edition 3 pakistanian special på kassa, og robber deg når du minst måtte vente det. Hehehe Skummle saker Stort sett stikk motsatt av hva du sier egentlig. Har ikke påstått noe jeg, poenget er at jeg traff på en særdeles hyggelig kar Om det han sier stemmer driter vel jeg langt i, men jeg tror mer på han enn deg da han faktisk er fra dette landet
Jordfræsar Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Noen som kan søke opp pris på GS for meg? Får ikke søkt på delenr... gjelder da: 18302185801 Pærrrrrførmænce æksås.
Anbefalte innlegg