Tom K Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Bedre med Porsche enn "i går var jeg drita" og "kjøpte ny shampo"
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Akkurat det kan vel diskuteres etter hva en foretrekker eller ei? Cayenne danker nok ut X5 og X6, men om alle 911 er bedre enn alle M3 f. eks.? Litt for bastant! Sist jeg så en test på Top Gear hvor de satte opp Cayenne vs X5 (hvilken motor husker jeg ikke), var det ihvertfall X5 som stakk av med kaka. Er det noen som er billigere enn dekkonline.com på dekk? skulle hatt et par 255-35-18 til sesongen.
bad_ip Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jaja da har tydeligvis noen fått tak i kortinfomasjonen til bankkortet mitt. Gjensidige ringte meg nettopp for å spørre om jeg hadde kjennskap til et forsøk på å trekke ca 400 kr fra kortet fra easyjet, 2 ganger. Heldigvis har jeg ikke dekning på det kortet da jeg får lønning på et annet kort. Hvordan hadde det gått om jeg hadde blitt trukket... Får man igjen slike beløp ? Kan ikke skjønne hvordan noen har fått den informasjonen fra kortet!
knut_olestad Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Bedre med Porsche enn "i går var jeg drita" og "kjøpte ny shampo"
Frode D Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Noen som kan tenkte seg å lage en avatar av dette? http://img849.imageshack.us/img849/6449/img2821.jpg
Clerion Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Bedre med Porsche enn "i går var jeg drita" og "kjøpte ny shampo" Er vel ikke akkurat en gjenganger det? Kan ikke akkurat si jeg har lest mye om Shampo her Poenget er at om folk virkelig bare vil sitte å diskutere det, hvorfor ikke melde seg inn på ett forum der folk med interesse for Porsche diskuterer nettop Porsche? Hverken vondt eller ekkelt ment. Nå består hver "side" av 70% Porsche her, og de som nevner noe annet, får somregel tyn for at de diskuterer noe som er FOR ot og bør taes opp i "Chat-kanalen"?
Tom K Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hvis det plager deg så ille så la være å les da vet du, er ikke værre enn det
Tom K Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jaja da har tydeligvis noen fått tak i kortinfomasjonen til bankkortet mitt. Gjensidige ringte meg nettopp for å spørre om jeg hadde kjennskap til et forsøk på å trekke ca 400 kr fra kortet fra easyjet, 2 ganger. Heldigvis har jeg ikke dekning på det kortet da jeg får lønning på et annet kort. Hvordan hadde det gått om jeg hadde blitt trukket... Får man igjen slike beløp ? Kan ikke skjønne hvordan noen har fått den informasjonen fra kortet! så lenge du ikke har utvist uaktsomhet så skal du ikke belastes, og hvis du har vært i Norge og noen har prøvd å bruke et "kopikort" i utlandet så burde du være safe uannsett
Matz Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jaja da har tydeligvis noen fått tak i kortinfomasjonen til bankkortet mitt. Gjensidige ringte meg nettopp for å spørre om jeg hadde kjennskap til et forsøk på å trekke ca 400 kr fra kortet fra easyjet, 2 ganger. Heldigvis har jeg ikke dekning på det kortet da jeg får lønning på et annet kort. Hvordan hadde det gått om jeg hadde blitt trukket... Får man igjen slike beløp ? Kan ikke skjønne hvordan noen har fått den informasjonen fra kortet! Du får igjen beløpet. Husker jeg og en kamerat våknet etter fylla en dag av at banken ringte å lurte på om han hadde oppholdt seg i Italia i det siste. Der var det nemlig trekt nærmere tusen kroner. Han fikk alt tilbakebetalt når de forsto at han ikke hadde vært i utlandet. Noen som vet om noen ålreite sider å se etter felger på? Gjerne utlandet hvor det er litt billigere, har tittet på ebay både i UK og Tyskland, men er jo bare de samme om igjen og om igjen. Må lete igjennom mange hundre sider for å sitte igjen med å ha sett tusenvis av like annonser.
knut_olestad Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Over til noe fullstendig annet. Jeg har da vært i begravelse i dag, en trist men likevel fin opplevelse på mange måter. Har aldri sett kirka så full, og da flyene kom og tok lost wingman var det ikke ett tørt øye, var utrolig gripende!
Tom K Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 ikke lett å søke etter felger når man ikke er sikker på hva man vil ha, er i samme knipa selv hehe Kan jo leke deg litt med denne. http://www.martins.no/felger/felg-på-bil/felg-på-bil.aspx
Yngvejos Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hahahaha, BMW bedre enn Porsche ja, og jeg er Freddie Mercury..BMW er fantastisk, men dessverre ikke like bra som Porsche Alt til sitt bruk. Som hverdagsleketøy til og fra jobb og en tur på bane i ny og ne er nok en 911 best. Skal du ut å handle, på ferie etc. er BMW best. BMW er et godt kompromiss mellom sportslighet og allsidighet, mens Porsche er kun fokusert på kjøreglede. (sett bort ifra tullemodeller som Cayenne.) For min del blir det ikke noen porsche før 997 kommer ned i min prisklasse. 993 er for dyr, 996 er for stygg og de eldre modellene er for farlige.
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Jaja da har tydeligvis noen fått tak i kortinfomasjonen til bankkortet mitt. Gjensidige ringte meg nettopp for å spørre om jeg hadde kjennskap til et forsøk på å trekke ca 400 kr fra kortet fra easyjet, 2 ganger. Heldigvis har jeg ikke dekning på det kortet da jeg får lønning på et annet kort. Hvordan hadde det gått om jeg hadde blitt trukket... Får man igjen slike beløp ? Kan ikke skjønne hvordan noen har fått den informasjonen fra kortet! Det samme skjedde meg for et par uker siden, men da ble kortet sperret før det ble trukket noe. Om noen skulle stjele noe fra din VISA konto vil VISA selv erstatte dette beløpet. Dette er dog basert på at du faktisk har gjort en innsats for å få kortet sperret så snart du blir obs på det. Går det ukesvis etter du ble gjort oppmerksom på det, og kortet fortsatt ikke har blitt sperret sliter du nok litt mere.
Clerion Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Noen som vet om billige coiloverkit til E30? helst 45mm fjærbein, men har jo forsåvidt 51mm liggende også så er ikke krise. Tenkte på i 3-5000 kr klassen
Matz Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Er rimelig sikker på at jeg vil ha BBS LM, men på deltidsjobb/student inntekt er det ikke lett å få kjøpt seg et originalt sett, så er jo på utkikk etter noe replica av noe slag, så driver å ser etter priser og slikt da. Prøver å finne litt diverse sider å titte på.
Anbefalte innlegg