Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye grommere lyd med firer. Har du ikke det asso Fredrik90? Makan!

Nei jeg synes ikke firere har noe særlig tøff lyd altså, men det er øret som hører :) Beste lyden får man fra en Rekkesekser bensin, MEN jeg digger lyden i 325 en også når den får litt turtall. Ikke noe særlig på tomgang men innenifra bilen i godt pådrag så låter det gromt synes jeg, litt sånn voksen og massiv lyd liksom :)

Skrevet
Oi, morsomt :) Hvor er det der lagt ut da?

Instagram, fåes til Android og iPhone. Brukeren "bavarianstance" som har lagt ut bilder, han legger ut også masse stancede BMW'er hver dag, endel fra bimmers.no også :D

Skrevet

Godt det er flere som synes # er idioti. :)

Ingenting er bedre enn folk som bruker # overalt i vanlige Facebook-statuser som ikke er koblet opp mot Twitter eller Instagram-greiene.

Skrevet

Jeg bruker twitter litt selv..

Følger norske komikere og litt andre, de skriver mye morsomt.

Men vet ikke om jeg har skjønt 100% hvorfor de skriver # foran forskjellige ord. Er det fordi ordene kan søkes frem så alle kan se dem eller noe?

Forklar gjerne :)

Skrevet

Hva med dette? :)

Jeg bruker twitter litt selv..

Følger norske komikere og litt andre, de skriver mye morsomt.

Men vet ikke om jeg har skjønt 100% hvorfor de skriver # foran forskjellige ord. Er det fordi ordene kan søkes frem så alle kan se dem eller noe?

Forklar gjerne :)

Twitterkonto har jeg også.. Følger litt div politikere/komikere og BMW-folk/sider..

# er brukt for at man kan søke opp ja. Når jeg legger ut bilder f.eks, så bruker jeg #Nikon #D300s #nikkor osv, slik at de som da søker opp et av de ordene finner bildet f.eks..

Skrevet

Slik jeg har forstått det kan man "abbonere" på f.eks #kongen, så får man alle som har skrevet det i sine innlegg.

Skrevet
Jeg liker bmw med 4'er, de er litt lettere i snuten :wink:

Spiller ingen rolle da både firer og sekser BMWer har 50 50 vektfordeling.

Gjør det vel! Samma med vektfordelinga, uansett en fordel at den ikke veier så mye vel? :)

Jeg tar forresten en hissig 4'er over en seig 6'er any day!

Skrevet
Jeg liker bmw med 4'er, de er litt lettere i snuten :wink:

Spiller ingen rolle da både firer og sekser BMWer har 50 50 vektfordeling.

Gjør det vel! Samma med vektfordelinga, uansett en fordel at den ikke veier så mye vel? :)

Jeg tar forresten en hissig 4'er over en seig 6'er any day!

Det spiller jo faen ikke noen rolle når bilen er like tung i fronten som i ræva, vektfordelinga er den samme!

Hva er en hissig firer da? Du kan iallfall se bort i fra BMW sine R4 de siste 10 åra, selv om de er kommet langt det siste året med motorene i F30. Vil ikke akkurat påstå at en E9x 330i har en seig sekser, en E39 520 har det men så har den 150 hester fordelt på 1600 kilo også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...