Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva vil falle mest i pris neste 3 år?

Bil 1: 2009 Bmw 320d, 60 000km, Automat, sedan, M-Sport og ellers rimelig fullt utstyr som skinn, navi pro, takluke, keyless go, hengerfeste, osv..

Bil 2: 2011 BMW 318d, 20 000km, Manuell, Sedan, M-sport (Uten sportunderstell), greit utstyrt med Navi pro, takluke, Harman Kardon. Men ikke like mye utstyr som 320'n...

Begge bilene er kjøpt ny i Norge og har da garanti til de er 5 år gamle.

Tror 318d`n vil falle raskest i pris. Har 320d`n mere utstyr, så holder det også prisen oppe. Da jeg solgte min E91, med det utstyret som du beskriver der, så fikk jeg ikke langt unna 60-70k mere enn på en 318d som var tilsvarende, og kanskje nyere.

Enig med Mr. Lie. Et pluss er jo LCI utgaven!

Skrevet

Ok:)

320'n er faktisk akkurat 2010 modell, registrert i september 09.

Mens 318d er en sen 2011 modell. Altså siste av e90 og nesten 2 år nyere..

Skrevet
Gå for 320d.. Mye morsommere motor enn 318d har..!

Jeg er så jævla fristet =P~

Hadde bare noen kunne kjøpt Skodaen vår..

Må ikke selge først, men hadde vært en trygghet og visst hva man får for den.

Jeg liker 177 hester'n ;)

Denne bilen er solgt ny i Norge og har da som de fleste andre 163hk..

Regner med det er samme motor med annet oppsett for å spare avgifter?

Skrevet

Hehe, må nesten flire litt av båtfolket i Norge, ihvertfall på vestlandet. Lurer på hvor ofte de fikk brukt millioninvesteringen sin denne sesongen? :mrgreen:

Tenker da på de med stor og dyr båt. Liten lystbåt kan jo være greit å ha.

Skrevet

Stilig båt marius! Noen gode råd før e kjøre bilen på biltilsynet på torsdag? Skal prøve å godkjenne senkesettet. Har scorpion eksos å gul film, å ifra kanal å med på bakken er det 9,5 ca. Blir det noe problem tror dere?

Skrevet

jeg ville revet filmen. justert senken sånn det står i tuv (om det er justerbart). vasket bilen ut og innvendig, fikset alt som de kan henge seg oppi. Sørge for å være punklig, blid og hyggelig :P

Skrevet

Hvorfor rive av filmen? Gule lys fremover strider ikke med noe lovverk..

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Fakta+o ... Bilens+lys

"Bil skal ha to lykter foran som gir hvitt eller gult kjørelys. Som kjørelys kan benyttes: Nærlys, nærlys med redusert spenning, særskilt godkjente lykter eller lykter for kurve-/tåkelys."

Dette finner du bare ved å google litt selv.. Det klarer du! :)

Mht 9.5cm? kanalen så praktiseres ikke 11cm regelen lenger, bare å kjøre på..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...