Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, chrome bil er nok ikke noe for meg :lol:

Aijaij, de var litt kule, nytern! "Problemet" er at hjula bare er 16", så de er jo relativt små.. Hmm.. skulle hatt noen til å photoshoppe litt tror jeg

Skrevet

En kompis kom med et godt poeng nå, og det var at sentrene ville virke mindre med en litt mørkere farge.. Det har han kanskje rett i.. Er jo ikke store stjerna i de 16" hjula der, så kanskje en lys oldschoolfarge hadde gjort susen? :)

Skrevet

Jeg mener at ofte så er det "less is more" som gjelder. Mange biler ser kule ut med litt tøffe farger på hjulene, men det er da igjen 10 ganger så mange som for min del blir helt ødelagt av det. Just my 10 cents.

Skrevet
Hvilken felgfarge passer best på standard sølv s-klasse?

Vanlig sølv/alu eller gunmetal, evnt noe litt mørkere grå :-) Farger du felgene uten at det går igjen på bilen eller på stilen du har valgt så blir det fort seende shabby ut..

Skrevet
Få muttern til å rosemale de kanskje!! ;)

Ingen dum tanke Jørgen. Her nede var det en som hadde sånn stygg gammel grønn datsun stasjonsvogn med rosemalt panser. :lol:

Onkelen til moren min fikk rosemalet sykkel av Cowboy-Laila. Hun var gift med slektningen min. (som kjent drakk han seg ihjel på rødsprit. Broren sa han skulle bli borte en dag, så en formiddag ble lommeboka funnet, og etter det har ingen sett vedkommende noen steder.)

Skrevet

Noen som vet om dette? Om man leier ut en leilighet i huset sitt som er mindre en den man bor i selv så er det skattefritt..

Men om man har en garasje med leilighet over, er det da samme regler som gjelder? Altså på egen tomt...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...