Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fremdeles ikke fått penger av den filipinske svindlerfitta fra Sandnes. Til tross for gjentatte "overførsler" som han de fleste gangene til slutt har innrømmet at har vært oppdiktet. Nå lovte han (IGJEN) å gjøre opp for seg og pengene skulle være inne senest i dag. Kom selvfølgelig ingenting, og jeg sa til han at jeg snart kjører nedover selv og banker på døra hans. Da skulle han få meg til å snu i første kryss.........

Faen for en forbanna idiot. Og han er i posisjon til å komme med idiotiske trusler, når HAN skylder meg penger. Ååååååååååh gud!

Skrevet

Legg ut navn, e-post og telefonnummer på 4chan eller noe sånnt, med oppfordring om å spamme ned personen..

Ring peppes hver dag med skjult nummer å bestill 10 pizza til hans adresse i hans navn.. Gjør så det virkelig svir på pungen for han..

Sliter selv med å få tilbake noen penger, og opplever det samme som deg.. virkelig irriterende og frustrerende..

Det å stole på folk er visst ikke så lurt lenger, synd, men sant.

Skrevet
Ikke faen om jeg legger det bak meg. Skal plage han til han gir opp og betaler for seg, jævla pungrotta.

Ikke gi deg Mads, men ikke fortell hva du evt. gjør med saken her inne.

Skrevet
Legg ut navn, e-post og telefonnummer på 4chan eller noe sånnt, med oppfordring om å spamme ned personen..

Ring peppes hver dag med skjult nummer å bestill 10 pizza til hans adresse i hans navn.. Gjør så det virkelig svir på pungen for han..

Sliter selv med å få tilbake noen penger, og opplever det samme som deg.. virkelig irriterende og frustrerende..

Det å stole på folk er visst ikke så lurt lenger, synd, men sant.

Ikke sant... Blir så FORBANNA, rett og slett.

Skrevet

Har du navn og adresse kan du bestille all verdens drit på internett hjem i posten hans. Men ikke gjør det fra din egen pc.. Masse blader, reklame osv.. :)

Skrevet

Det blir jo igjen litt dumt å la dette gå utover en tredjepart som f.eks peppes osv... Da er det bedre som Kjexx skriver. Masse blader og reklame osv, såfremt det er gratis.

Skrevet

Husker å ha lest en artikkel en gang om en som ble svindlet når han bestilte noen joggesko. Han la ut personalia på ett forum og oppfordret folk til å gjøre faenskap.

Det resulterte i at taxier og pizzabud sto i kø utenfor huset hans. De meldte han inn i US army, fikk han oppsagt fra jobben etc.

Fyren fikk bokstavlig talt ødelagt livet sitt fordi han svindlet for verdien av noen joggesko. :P

nb. Jeg oppfordrer selvsagt ikke til å gjøre noe av dette. :P

Skrevet

Svindler man, og deretter truer vedkommende man har svindlet, så fortjener man det meste i mine øyne.

Å gå til politiet, som sponses av våre skattepenger og skal beskytte oss, funker vel dårlig. Om de får en tyv og beviser plassert på sølvfat forran seg blir det vel henlagt pga bevisets stilling.. såfremt det ikke er pikenes jens som har blitt frastjålet en tyggispakke..

Skrevet

Trenger en eksos manifoil til m10b18 i en e30 område langs e6 fra hamar til oslo i kveld. Skrik ut hvis du har!

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Skrevet

Det er ingen vits å anmelde det. Jeg hadde en tråd her hvor jeg la ut informasjon om han. Den fant han, sikkert via google. Og truet MEG igjen med å saksøke meg osv.

Skrevet
Det er ingen vits å anmelde det. Jeg hadde en tråd her hvor jeg la ut informasjon om han. Den fant han, sikkert via google. Og truet MEG igjen med å saksøke meg osv.

Haha, på hvilket grunnlag? Sikkert en tulling som tror at man kan gjøre som over dammen å saksøke folk for alt mulig :lol:

Svindlere er vel ofte mindre intelligente idioter som ikke klarer å tenke lenger enn nesetuppen.

Skrevet

At jeg hadde uthengt han som svindler, blant annet. Han hadde visst en onkel som var politiadvokat eller noe piss (som alt annet som renner ut av den stygge kjeften hans). Såååååå det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...