Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir tur til stryn imorgen istedet.. orket ikke idag.. Er Oslo maraton i oslo idag...fyfaen så irriterende... 9/10 av hovedveiene inne i sentrum er avsperret..tror ikke jeg har brytet så mange trafikkregler på en dag noen gang..

Haha.. Jeg kjørte sikkert en km i Oslo marathon, med en fz-50.. :)

523786_10152134450070370_124899095_n.jpg

Skrevet

Jeg har handla meg 318tds! Noen kjøpe E87'en min? E30'en? :lol:

Det slo meg når jeg stod der at jeg faktisk bor i ett borettslag og allerede har 3 biler :oops:

Skrevet

Nå begynner endelig garasjen min og komme seg, har fått malt ferdig gulvet og fått på plass diverse :)

På mandag skal jeg hente BMW'en som skal stå der, og nå slapper jeg av på terrassen med et glass vin! Life is good :)

ymyte8e4.jpg

Skrevet

gult motorlys begynte helt random å lyse i dag i e90'n min mens jeg kjørte til jobb. girte ned i en nedoverbakke akkuratt når det skjedde, om det skulle bety noe :P

merker 0 forskjell på bilen sett bort ifra lyset. nå har jeg ikke testa dratt den til turtallsperra akkuratt, men føltes helt normal hele tiden, også når jeg kjørte forbi et par biler.

er ikke dette mulig å kjøre med en liten stund, så lenge det ikke lyser rødt?

får ikke testa med obd før jeg har kjørt ifra haugesund til stavanger i morgen..

Skrevet
gult motorlys begynte helt random å lyse i dag i e90'n min mens jeg kjørte til jobb. girte ned i en nedoverbakke akkuratt når det skjedde, om det skulle bety noe :P

merker 0 forskjell på bilen sett bort ifra lyset. nå har jeg ikke testa dratt den til turtallsperra akkuratt, men føltes helt normal hele tiden, også når jeg kjørte forbi et par biler.

er ikke dette mulig å kjøre med en liten stund, så lenge det ikke lyser rødt?

får ikke testa med obd før jeg har kjørt ifra haugesund til stavanger i morgen..

Ta av plusspolen på batteriet en halvtime?

Skrevet

Satte i gang og vaske og shine E90en siden jeg skal ha den med på BMW treff i morgen, men så synes jeg så synd på E34en der den sto litt små skitten så de ble full shine av den også. Ble til at jeg sto å dilla med bilene i 3,5 timer plutselig en Lørdagskveld, ikke så veldig populært hos den bedre halvdelen :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...