Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har mista skoa og kortet er tomt for cash... Haha, har visst vært en strålende kveld da! :P

Da er vi to. Lommeboka va tom for cash hos meg, men heldigvis ikke kortet.. :lol:

Skrevet

Er dette en grei pakke å hive inn i bilen min?

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Har orginalt lydanlegg nå og kunne tenkt meg noe med litt fyldigere og bedre lyd. Er ikke ute etter noe kjempegreier som får skiltplaten til å dirre på Statoil, men en fin lydopplevelse i kupeèn.

Har så og si nada peiling på anlegg, så jeg surfer bare rundt etter rimelige komplette løsninger.

Tenkte å kjøpe dynavi navi pro også. Vil vel ikke være noe problem å koble opp dette anlegget til den spilleren?

Skrevet

Det er faktisk flere ting som taler for denne bilen. Først og fremst er den fra det siste modellåret med E39... og 122K kilometer er ikke mye til å være en 10 år gammel bil (knapt 12000 Km årlig). M47D20 motoren var den eneste R4 dieselmotoren som ble levert til E39. Den er ikke den mest moderne motoren idag, men den er stadig relativt økonomisk i forbindelse med E39 Touring (gjennomsnitlig ca. 0,60 liter/mil). Den holder også stadig godt følge med tilsvarende sterke biler (0-100 km/t på ca. 10,5 sekunder og en topphastighet på 205 Km/t).

Hvis den aktuelle bilen i tillegg er nogenlunde uten rust vil jeg mene at prisen er høy, men ikke nødvendigvis helt gal... forutsatt at man er i markedet for en økonomisk E39 Touring... :)

Skrevet
Er dette en grei pakke å hive inn i bilen min?

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Har orginalt lydanlegg nå og kunne tenkt meg noe med litt fyldigere og bedre lyd. Er ikke ute etter noe kjempegreier som får skiltplaten til å dirre på Statoil, men en fin lydopplevelse i kupeèn.

Har så og si nada peiling på anlegg, så jeg surfer bare rundt etter rimelige komplette løsninger.

Tenkte å kjøpe dynavi navi pro også. Vil vel ikke være noe problem å koble opp dette anlegget til den spilleren?

Den pakken der er enkelt og greit tam. Alt for liten forsterker, og 6x9 gir ALDRI en "fin" lydopplevelse. Det er ikke annlegget som gjør at skiltet dirrer, det er om brukeren faktisk har brydd seg med demping av luke og feste av skiltholder, men jeg går utifra at det ikke var praktisk talt :)

Start med ett greit komponettsett fremme (fra foreksempel Focal), 2/4 kanaler for driving av frontsettet.

I førstebilen min hadde jeg samme sub som det der, men en jbl forsterker som var en del sterkere enn den der, dog ikke noe syke greier. Selv om jeg ikke hadde noen kunnskaper whatsoever om annlegg, irriterte lydkvaliteten meg fra dag 1, subben spilte overaskendes høyt, men skulle man høre noe som faktisk minte om fin lyd, måtte man justere ned så mye at man omtrent ikke hadde bass. Det ble mye during og blafring, dog skal billigpakken ha skryt, for den fikk jammen meg mye juling, og funker den dag i dag.

Skrevet

Noen som er med på litt borderlands 2? Er helt i begynnelsen, har nettopp drept boom og bang eller hva de enn hette. Ca 20-30 minutter inn i spillet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...