RS-Heggem Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Sorte baklykter (mhw) er i boks til caben! Puh!! Tar litt tid.. skal beholde bilene afterall? Må da skjemme bort likevel om de er til salgs? Mulig det kommer åfinn annonser til våren. Blir ikke før.
Fredrik Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Mye smil/latter når jeg hadde 77 raketten min. Alt for lav og trillet på 195/45-13 og takstativ Hehehe... ja... litt morro skal man ha, men det er faktisk et poeng bak mitt "konsept". E46 har i utgangspunktet en temmelig fin balanse når motoren er en rekkefirer. Normalt kan E46 føles litt vel satt på veien med bredere felger (dog fint visuelt og på Autobahn), men på 195/65-15 felger/dekk danser den elegant igjennom svingene på alminnelige landeveier. Det fine chassiset kommer ordentlig til sin rett. Jeg vokste opp og lærte å kjøre bil med felger/dekk som mer eller mindre hadde denne dimensjonen og jeg kan derfor teknikken...
noekult Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Tilbake til Norge i morgen Gleder meg: Kneipbrød, gulost, lettmelk og saft Kommer til å klemme BMWen og elske med Hondaen Kjørt bil i 10 min. på tre uker, har abstinenser for kosekjøring, ligge i høyre felt som normale mennesker og giring med høyrehånda! Kulde <3 Lei av konstant varme omtrent hele døgnet! Venner Familie har vært kos, men venner er noe eget. Jenter man kan flørte med i det offentlige rom ;D Også businessklasse, da Skal så jævlig spørre om å få ta en tur i cockpiten!
-Roger- Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Såå...Jeg vil bare takke alle ungdommer og generelt alle som har herja E36! Delkasko med 12k km i kjørelengde på 318tds ble dyrere enn kasko med 16k og leiebil på 116i Ja, og jeg må takke de som tydeligvis har herja e90 318d siden den er nesten like dyr og forsikre som e46 M3'en jeg hadde.. Den er forøvrig 2000kr dyrere enn E60 535d'en jeg hadde også. Djiiizes
Nytern Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Haha, hva skjer?! Skjønner greia med statistikk og sånn, men det får da være grenser.. Universet forteller deg at du må kjøpe deg M3 igjen, -Roger-!
Mantis Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Tilbake til Norge i morgen Gleder meg: Kneipbrød, gulost, lettmelk og saft Kommer til å klemme BMWen og elske med Hondaen Kjørt bil i 10 min. på tre uker, har abstinenser for kosekjøring, ligge i høyre felt som normale mennesker og giring med høyrehånda! Kulde <3 Lei av konstant varme omtrent hele døgnet! Venner Familie har vært kos, men venner er noe eget. Jenter man kan flørte med i det offentlige rom ;D Også businessklasse, da Skal så jævlig spørre om å få ta en tur i cockpiten! Skal vi bytte? Du møter opp på et forholdsvis skittent verksted hver dag, skifter rustne bremserør, legger om hjul for folk som ikke gidder og figurerer ut elektriske feil til du spyr, du får spise brunost i lunsjen, kjenne på kulda ute, spise fårikål til middag og du kan til og med få kjøre BMW om du vil mot at du fyller tanken for 15.00,- kr litern`n. Jeg er klar når som helst!
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Lurer på roadtripp til møre jeg ass. Hvor å når?
noekult Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Tilbake til Norge i morgen Gleder meg: Kneipbrød, gulost, lettmelk og saft Kommer til å klemme BMWen og elske med Hondaen Kjørt bil i 10 min. på tre uker, har abstinenser for kosekjøring, ligge i høyre felt som normale mennesker og giring med høyrehånda! Kulde <3 Lei av konstant varme omtrent hele døgnet! Venner Familie har vært kos, men venner er noe eget. Jenter man kan flørte med i det offentlige rom ;D Også businessklasse, da Skal så jævlig spørre om å få ta en tur i cockpiten! Skal vi bytte? Du møter opp på et forholdsvis skittent verksted hver dag, skifter rustne bremserør, legger om hjul for folk som ikke gidder og figurerer ut elektriske feil til du spyr, du får spise brunost i lunsjen, kjenne på kulda ute, spise fårikål til middag og du kan til og med få kjøre BMW om du vil mot at du fyller tanken for 15.00,- kr litern`n. Jeg er klar når som helst! Hehehe, når du sier det på den måten
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Etter å ha byttet tre speedometere, en fartsmåler bak i diffen, engasjert Bavaria, engasjert bilelektro verksted så klarte jeg til slutt å få tak i et speedometer som virker (enn så lenge i allfall ) For ett jækla helvette det har vært å få i orden dette Gamle BMWer kan være jævlig lunefulle noen ganger
Janthomas Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 årets sang? flo rida go to bed plx http://www.youtube.com/watch?v=SsnD3cYDHfc
knut_olestad Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Kan umulig ha vært høy intelligens på de svina her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more ... /1.8335510 Bilen de stjal tilhører ei venninne av meg.
Anbefalte innlegg