fish Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har ikke hatt noen problemer med bestilling/levering fra Schmiedmann. Var senest i går og hentet bremseskiver på posten her hvor jeg bor, en uke etter bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Bestilte fra interdekk 4399 ink frakt er helt ok for premium dekk Så nå blir det BBS krysseik i vinter og hakka 7 <3 Med en prisforskjell på bare 700 kr, så hadde nok jeg kjøpt lokalt. Husk at det koster en liten tusenlapp og få lagt dekkene på felg, hvis du ikke har kontakter, du får dekkene med en gang, (regner med det begynner å bli kaldt på Bardufoss nå ) samt at en lokal forhandler er lettere å forholde seg til med tanke på eventuell reklamasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som kan hjelpe meg og skaffe 110% strøkent sportsinteriør til E30`n?? Gjerne 2+2.. Mulig jeg kan skaffe deg original Recaro foran hvis du vil ha. Strøken men blå, så da må dama fyre igang symaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Bestilte fra interdekk 4399 ink frakt er helt ok for premium dekk Så nå blir det BBS krysseik i vinter og hakka 7 <3 Med en prisforskjell på bare 700 kr, så hadde nok jeg kjøpt lokalt. Husk at det koster en liten tusenlapp og få lagt dekkene på felg, hvis du ikke har kontakter, du får dekkene med en gang, (regner med det begynner å bli kaldt på Bardufoss nå ) samt at en lokal forhandler er lettere å forholde seg til med tanke på eventuell reklamasjon. Har kontakter så er gratis Sant som du sier men men bedre for økonomien å vente et par dager ekstra Har heller ikke fått felga enda så dekk og felg kommer nok samtidig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kjexx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takk for kake Fish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Grattis med dagen Kjexx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som kan hjelpe meg og skaffe 110% strøkent sportsinteriør til E30`n?? Gjerne 2+2.. Mulig jeg kan skaffe deg original Recaro foran hvis du vil ha. Strøken men blå, så da må dama fyre igang symaskinen Vil ha noe å smelle rett i bilen Har hørt på opptrekking av M-tech interiøret som jeg har... Det kostet maaaange penger ja, som jeg trodde.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Haha, en kompis satte sammen "film" med bilder fra bilene på Smøla for snart 5 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Noen som kan hjelpe meg og skaffe 110% strøkent sportsinteriør til E30`n?? Gjerne 2+2.. Mulig jeg kan skaffe deg original Recaro foran hvis du vil ha. Strøken men blå, så da må dama fyre igang symaskinen Øøy! Mulig jeg og et par kompiser blir stående i Bodø om Lørdagen.. E du me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Takk for opplysningen, som sagt så har jeg ikke peiling på slikt så det var gret å bli oppdatert på noe man ikke visste. Var faktisk ikke klar over at de bytta all innmaten i flya, trodde kanskje dette var like kostbart som å kjøpe nytt Blir vel som Politiet gjør med en del av bilene sine og pusser de opp totalt i stedet for å kjøpe nye. Sikkert ett annet budsjett hvor de har penger. Husker jeg var innom Bilia for noen år siden, og der stod det en V70 som var plukka godt ned. Spurte hvorfor og var fordi den skulle pusses opp til videre bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 For et regnvær her i Bærumsområdet Vært ute å farta på div ærender i dag, et stykk vått menneske er jeg nå... Skal bli godt med en god lunsj og sette på en film! Deilig med fridag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Regner hardt her i Oslo også.. digg med masse vind itillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 på det søde sørlandet au! regner henover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 synes det skal være tørre veier frem til og med neste fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg