RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ingen jakt Kvasi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Golden Goal er jo det beste talkshowet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Golden Goal er jo det beste talkshowet Enig, også Asbjørn Brekke show da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 For å ikke glemme Karl Johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fuck.. Skiftet gummiknapper på nøkkelen min nå, og når jeg demonterte falt det utav en liten gråsvart del med mye tekst på.. Tenkte jaja sikkert ingenting nødvendig, og nå går det ikke an å starte bilen med nøkkelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det er til startsperren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Haha faen Takk! Hiver den inni imorgen, er altfor trøtt til å gjøre det nå. Fant du ut noe om US-lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Du må ha facelift for å kode us-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg så bilen din parkert på bardufoss Markus! Saaaaatannnn den er fin... Korr, korr? Ja, sitter på Nortura Markus. Hvor så du den? ;D takk takk! Rs, står på andselv nå nortura ja, er 2 min herfra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ingen jakt Kvasi? Vi hadde igjen en stor og en liten kalv, men så kom det nu ei halvstor ku som plutselig snubla Så jakta er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg så bilen din parkert på bardufoss Markus! Saaaaatannnn den er fin... Korr, korr? Ja, sitter på Nortura Markus. Hvor så du den? ;D takk takk! Rs, står på andselv nå nortura ja, er 2 min herfra det Jeg så den sto parkert med veien i Heggelia! Jeg var på tur til Finnsnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ingen jakt Kvasi? ......men så kom det nu ei halvstor ku som plutselig snubla Så jakta er over Blander du litt nå? Sikker på at det ikke var en kveld på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Kvasi, har du en Formula-bil til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37536698 Jeg har scannet markedet etter fine Ladaer i over ett år nå! Trodde jeg kjente til alle Ladaene i nærheten ihvertfall! Så dukker denne opp på Finn.. Står etpar km unna meg, den er rettogslett perfekt.. Synd jeg har 4 biler fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Fin fin, men satans dyr da gitt! 2106 eller 2103 du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg