Fredrik Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Fått kjørt gjennom ørten windows updates og diverse programvareoppdateringer på nye laptopen min nå. Er storfornøyd hittil, men akkurat den "intuitive" touchpadden er jeg en tanke misfornøyd med. Sikkert en vanesak, men man må f.eks bruke 2 fingre for å scrolle, istede for et enkelt felt av touchpadden som er satt av for scrolling. Den er også overfølsom så det er lett å trykke på ting når man bare vil flytte på pekere.. Men ellers så er jeg fornøyd..Men noen som vet noe om ytelse på chrome kontra firefox? Føler at firefox ikke henger helt med til tross for god ytelse.. Opera liker jeg ikke, og IE er uaktuelt. Har chrome på jobben, men de pc'ene er førkrigsmodeller, så alt går treigt uansett.. Innspill? Chrome kontra FF er mye smak og behag etter min mening. Hadde jeg ikke hatt Mac og Safari hadde jeg brukt Chrome. Firefox synes jeg var for tung tidligere, så sitter jeg med windows er det Chrome for min del. Men når det er sagt liker jeg bedre og bedre Firefox med tanke på siste versjon 15.0.1. Mye bra der! Jeg har litt blandet erfaring. På min Acer med en Core i5 prosessor og mye RAM er Firefox hurtigst. På min gamle Lenovo med en Celeron prosessor og lite RAM (begge Windows 7 Ultimate) er Opera hurtigst. Forskjellen når det gjelder Windows Explorer og Google Chrome er minimal. Merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Handla drifte trike idag, helt fantastisk morsomt Er kjøring fra Frognerseteren og ned kollen imorgen kveld. møt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Kjøpte Thomas sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 jess, dulla litt med den ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Fått kjørt gjennom ørten windows updates og diverse programvareoppdateringer på nye laptopen min nå. Er storfornøyd hittil, men akkurat den "intuitive" touchpadden er jeg en tanke misfornøyd med. Sikkert en vanesak, men man må f.eks bruke 2 fingre for å scrolle, istede for et enkelt felt av touchpadden som er satt av for scrolling. Den er også overfølsom så det er lett å trykke på ting når man bare vil flytte på pekere.. Men ellers så er jeg fornøyd..Men noen som vet noe om ytelse på chrome kontra firefox? Føler at firefox ikke henger helt med til tross for god ytelse.. Opera liker jeg ikke, og IE er uaktuelt. Har chrome på jobben, men de pc'ene er førkrigsmodeller, så alt går treigt uansett.. Innspill? Chrome kontra FF er mye smak og behag etter min mening. Hadde jeg ikke hatt Mac og Safari hadde jeg brukt Chrome. Firefox synes jeg var for tung tidligere, så sitter jeg med windows er det Chrome for min del. Men når det er sagt liker jeg bedre og bedre Firefox med tanke på siste versjon 15.0.1. Mye bra der! Jeg har litt blandet erfaring. På min Acer med en Core i5 prosessor og mye RAM er Firefox hurtigst. På min gamle Lenovo med en Celeron prosessor og lite RAM (begge Windows 7 Ultimate) er Opera hurtigst. Forskjellen når det gjelder Windows Explorer og Google Chrome er minimal. Merkelig... Så lenge man ikke bruker IE er vel alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 FF er litt treig av og til hos meg, loading av en side kan henge i flere sekunder, så i irritasjon lasta jeg ned chrome her en dag. Den ble ikke gammel altså.. Mulig det er jeg som er gammel og ikke liker forandring men jeg liker slett ikke "pågående" beskjeder om å logge på alt mulig svada hver gang jeg skal bruke pcen, syns google vet nok om hva jeg driver med fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 FF er litt treig av og til hos meg, loading av en side kan henge i flere sekunder, så i irritasjon lasta jeg ned chrome her en dag. Den ble ikke gammel altså.. Mulig det er jeg som er gammel og ikke liker forandring men jeg liker slett ikke "pågående" beskjeder om å logge på alt mulig svada hver gang jeg skal bruke pcen, syns google vet nok om hva jeg driver med fra før. Hva med Opera? Mange bruker den. Lettvekter den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 FF er litt treig av og til hos meg, loading av en side kan henge i flere sekunder, så i irritasjon lasta jeg ned chrome her en dag. Den ble ikke gammel altså.. Mulig det er jeg som er gammel og ikke liker forandring men jeg liker slett ikke "pågående" beskjeder om å logge på alt mulig svada hver gang jeg skal bruke pcen, syns google vet nok om hva jeg driver med fra før. Hva med Opera? Mange bruker den. Lettvekter den også Merkelig nok hadde jeg ikke tenkt på Opera på tross av at det var den jeg brukte før, og har den på tlf. Er lasta ned nå så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Noen som bruker opera og vet om det går å fjerne den nederste verktøylinjen? Newermind, fant ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hva er det derda fjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Søk på Trike Drift på youtube. Det ser sykt artig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Fant ut at chrome var forhåndsinnstalert på laptopen her... Prøvd det litt nå, enkelte nettsider parallelt med firefox. De er omtrent like raske.. siden jeg har brukt firefox i flere år, og noen irriterende pop-up'er osv i chrome, så tror jeg at firefox får leve videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 F10ene begynner å bli billige nå http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37485192 Yay, nå har jeg råd til to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 hva tror dere denne bilen kan være verd? 3 liters motor, 1992 mod, masse utstyr følger med, greie dekk sommer/vinter, 235 hk, km 168000, eu.ok. Sportsint, cruisecontroll, skinn, sound system, masse meir ingen rust på bilen heller. Mitsubishi 3000GT eller GTO de heter vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 F10ene begynner å bli billige nå http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37485192 Yay, nå har jeg råd til to! Men ikke glem at du kan kjøre kun en om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg