VegarVS Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 hahaha +1! du wicky! hva for sermoni har dere iforbindelse med navn.. slik som vi i kristendommen har dåp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Dere MÅ kjøpe en drift trike! Tidenes råeste hobby!!! Leika meg litt i kollen med mange andre ikveld, og svarte satan så morro det er å komme 4 sykler sidelengs ned fjellsida Helt til det kommer en bil? Nå hørtes du ut som mudern men ja det kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 men hey, alt er trygt til det blir farlig ingen har overlevd livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Gjør ikke meg noe om dere hadde blitt klint ut i fronten på en møtende bil. Tenker på sjåføren av bilen jeg, som overlever og må leve videre med det.. Absolutt en innretning som burde bannlyses etter veien. Er ikke noen lekeplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det kommer nok til å skje at noen stryker med før eller senere, og da blir det ett hylekor utav helvete i media. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det ser grisemorro ut, skal ikke nekte på det. MEN det burde blitt gjort på avsperrede veier. En dag kommer det en råtass som skal teste bilen sin og kutter svingen, og hva møter han? En voksen kar på trehjuls-sykkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg forstår godt de som truer med å bombe NAV og sånt. Jeg har aldri vært på NAV (altså mottatt penger). Men jeg har nå begynt å få ganske bedriten erfaring med Oslo Kemnerkontor (Oslo kommune generelt). I ti jævla dager har jeg ringt amatørene HVER eneste dag i 15+ min. for å gjøre opp for meg. Første saksbehandler tok plutselig ferie. Den andre sa hun skulle ringe meg i dag, men tlf svarer sier at hun er utilgjenglig til 12. oktober. Dama jeg ringte hos kunde"service" i dag satte meg over til ny avdeling etter lang tid med pissprat og selvsagt fikk jeg opptatt-tone etter at ingen svarte telefonen. Så nå må jeg ringe meg gjennom tre viderekoblinger igjen. Og dette er en situasjon der jeg har et 6-sifret beløp som jeg ønsker å betale for å bli ferdig med saken, altså det er ikke jeg som krever penger engang. Fy faen dette er så på trynet, blir helt klin gal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Gjør ikke meg noe om dere hadde blitt klint ut i fronten på en møtende bil. Tenker på sjåføren av bilen jeg, som overlever og må leve videre med det..Absolutt en innretning som burde bannlyses etter veien. Er ikke noen lekeplass. Snakker du av erfaring, siden du bor i Himmelriket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 MFjeld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 nitro circus epic!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Dere MÅ kjøpe en drift trike! Tidenes råeste hobby!!! Leika meg litt i kollen med mange andre ikveld, og svarte satan så morro det er å komme 4 sykler sidelengs ned fjellsida Helt til det kommer en bil? Er det nå i lengden særlig positivt for menneskenheten å ikke la naturlig seleksjon gå sin gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Dere MÅ kjøpe en drift trike! Tidenes råeste hobby!!! Leika meg litt i kollen med mange andre ikveld, og svarte satan så morro det er å komme 4 sykler sidelengs ned fjellsida Helt til det kommer en bil? Er det nå i lengden særlig positivt for menneskenheten å ikke la naturlig seleksjon gå sin gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 hmm... http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=37626843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 HAHAHAHAHA XDXD jeg kjenner hun til høyre var i militæret med henne forsåvidt hun som har lagt ut annonsen også, med fullt navn :S trygt igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg