Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ZR50sl er jo en sikker vinner. Fikk greit med fart på disse og med rette sylinder og gasser. 8)

Den Ruckus'en er forøvrig noe av det tøffeste jeg noen gang har sett.

Skrevet

Tror du vil elske denne:

PORSCHE 911 TURBO

176.5 MPH

Seventy-three-year-old Bill MacEachern is the original owner of this 1976 Porsche 911 Turbo, and he's put all 601,000 miles on it himself. That includes the drive from Canada to Texas for this event. In fact, his son Brian, a vintage-car racer, got to drive it for the first time here at the Texas Mile, and his reaction was "Holy ****, shift. Holy ****, shift. Holy ****, shift." That colorful reaction happened because the 3.4-liter flat six runs 17.5 psi of boost through custom intercoolers into twin-plug heads and produces something like 550 hp at the wheels. Bill, whose fastest run was within 1 mph of his son's, has been a speed freak for some time. When his boys were little, he used to strap them in the back seat to visit racetracks around North America. On one particularly brisk trip home, he pointed to the speedometer needle and said to his sons: "See that? Don't let me ever catch you going faster than 150 mph." Good advice.

http://www.automobilemag.com/reviews/dr ... ierra.html

the-texas-mile-porsche-911.jpg

Hadde gjort det samme, om jeg hadde fått kjøpt en 965 Turbo ny 8) Trodde jeg så en i går! Kom en feit, sort, "bredda", senka 964 med Turbo felger. Kjørte forbi og bak stod det bare Carrera4. Nedtur ass :lol: Neida, ganske ikoniske biler. Et av de sjeldne bilmodellene som ser grei ut i bybildet men som passer like bra utafor et dyrt hotell :)

911 er litt som en Golf... bilen er attraktiv i nesten alle sosiale lag. Gammel, ung, mann, kvinne, student, forretningsmann... alle kan finne en 911 modell som passer dem. De finnes i alle varianter fra en nesten for anonym variant til noe av det mest hårete som finnes på veiene... noe for enhver smak... 8)

Skrevet
Ganske digg vær i dag, nesten 20 plussgrader... Ikke feil ;)!

Har vært knallsol og varmt hele uken her, og jeg har jobbet til 18.00-19.30 hver dag.. Nå når det endelig er helg og fri, regner det som bare det.. :(

Skrevet

Har fått kjørt 02'n noen mil i dag også. Virker bra og problemfritt (med unntak av at den er sur som kald). Var ganske mange som så på bilen på Våler i dag, så jeg. Ikke mens jeg var i nærheten da, hehe. Men måtte jo spionere litt ;)!

Skrevet

Noen som vet ca pris på en "hovedservice" på en BMW??? Svigerfar er så påståelig på at d koster 50-60tusen, for d hadde en kjenning av han sagt!! Trenger noe å slå i bordet med for å si at det IKKE koster så mye ! 8)

Skrevet
Noen som vet ca pris på en "hovedservice" på en BMW??? Svigerfar er så påståelig på at d koster 50-60tusen, for d hadde en kjenning av han sagt!! Trenger noe å slå i bordet med for å si at det IKKE koster så mye ! 8)

Leste en artikkel fra 2005, hovedservice hos Stenshagen bil Oslo kostet da 6500 på en 520i :P Du kan slå i bordet med det ;)

Skrevet
Okey. Vet at dette er god tid i forveien, men skal vi samle en Bimmers gjeng og dra til Sverige for å kjøre snøscooter (leie) neste vinter? :D Hadde lyst til det hele vintern nå, men fikk ikke med meg folk :P Aldri kjørt før, ser jo villt gøy ut...

Gjør det :) ta fly til Evenes eller Bardufoss Lufthavn(Snowmanland international airport) :) så drar vi til Riksgrensen og kjører scooter, kjenner en som leier ut i Abisko :)

Skrevet

Nesten 20 plussgrader her i Arendal, nydelig vær! :) Så nettopp en sort ny Maserati GrandTurismo som kjørte forbi huset i byggefeltet her, for ikke å snakke om den røde strøkene E30 M3en jeg møtte på vei hjem fra jobb i stad 8)

Prøver å få kanaler opp fra stua til den nyinnkjøpte 50" på soverommet, svigerfar hjelper til så for å finne hvor feilen ligger så hiver vi kablen ut av soverommsvinduet og ned og inn stuevinduet for å teste på TVen der. Får signal på soverommet og zapper igjenom noen kanaler før svigerfar utbyter "Stop! Se på det, det så vi på for 30 år siden" og vi blir sittende på sengekanten både jeg, fruen og svigerfar å se på A-Team :roll:

Med en nyedelig hvit kabel hengene langs husveggen, pent!! #-o

Skrevet
Okey. Vet at dette er god tid i forveien, men skal vi samle en Bimmers gjeng og dra til Sverige for å kjøre snøscooter (leie) neste vinter? :D Hadde lyst til det hele vintern nå, men fikk ikke med meg folk :P Aldri kjørt før, ser jo villt gøy ut...

Gjør det :) ta fly til Evenes eller Bardufoss Lufthavn(Snowmanland international airport) :) så drar vi til Riksgrensen og kjører scooter, kjenner en som leier ut i Abisko :)

Okey, bra respons så langt! Dette må vi få til, tror ingen vil angre (med mindre de kræsjer da, men).

Edit: Har et skriv her som kom i nettavisen(e) for ett-to år siden, der står det om et sted som heter Stöten, 3.5 timer fra Oslo (nord-øst for Oslo). Kanskje det er bedre, får i allefall med flere da antar jeg :) Kunne møttes i Elverum (dra en gjeng fra Oslo, for de som er fra området/omegn) sammen med de som kommer litt nordfra, også kjøre bort sammen :D

Skrevet

Flott grillvær i dag 8) Hatt en strålende dag på Våler i dag, kanskje den beste noen sinne med tanke på været. Litt lite biler, men en flott start på sesongen. Kos dere i vårsola folkens

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...