noekult Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hehe. Bra svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Merker jeg har gått tom for ting å se på nettet nå. Ingen er våkne for tullprat, og prøve etter beste evne å ikke ramle innom sider der jeg kan kjøpe ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Merker jeg har gått tom for ting å se på nettet nå. Ingen er våkne for tullprat, og prøve etter beste evne å ikke ramle innom sider der jeg kan kjøpe ting.. Nei men faen Jørgen, det er jo da vi kjøper deler fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hehe, hva er du ute etter da? Kan jo alltids kjøpe noe jeg kan selge videre Leter meg snart grå etter skinninteriør til E30`n.. Det er værre enn å lete etter nåla i høystakken. Når det en gang dukker opp noe i Tyskland, så sender de ikke til Norge så klart.. Blir så oppgitt Var forresten en tur ute med E30`n i dag. Fikk klaska på noen bumpstops bak, slik at ikke buene blir rassert. Tar meg selv i å ALLTID ha vinduet åpent når jeg kjører E30 med 6`er... Uansett temp nesten.. Kjører på full gass på varmeapparatet, max varme og varme kunn i gulv og opp.. Da skal det mye til før at det blir kaldt, selv om vinduet er oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Merker jeg har gått tom for ting å se på nettet nå. Ingen er våkne for tullprat, og prøve etter beste evne å ikke ramle innom sider der jeg kan kjøpe ting.. Reddit.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 eller last ned en "rage comic" app Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hehe, hva er du ute etter da? Kan jo alltids kjøpe noe jeg kan selge videre Leter meg snart grå etter skinninteriør til E30`n.. Det er værre enn å lete etter nåla i høystakken. Når det en gang dukker opp noe i Tyskland, så sender de ikke til Norge så klart.. Blir så oppgitt Var forresten en tur ute med E30`n i dag. Fikk klaska på noen bumpstops bak, slik at ikke buene blir rassert. Tar meg selv i å ALLTID ha vinduet åpent når jeg kjører E30 med 6`er... Uansett temp nesten.. Kjører på full gass på varmeapparatet, max varme og varme kunn i gulv og opp.. Da skal det mye til før at det blir kaldt, selv om vinduet er oppe Hvis du har setene er det jo lett å få det som skal til for å "trekke de om" fra usa. Latterlig dyrt men.. Subber litt i bakskjermene mine også, gått fra Et47 til 22.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ikke så rent dumt å behandle fjærene litt før du har de på. Mine har fått et par strøk med original bmw understellsmasse eller hva det nå heter. Vil tro det hjelper litt på hvertfall Har selv en fjær på e36'n som har knekt, men får vel hive på senkesettet på den når den skal på veien igjen Hva er poenget med det egentlig? Det er ikke rust som tar fjærene, det er materialtretthet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 da sitter man her igjen gitt, og venter på at klokka skal gå 8 timer til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hvah? har du langhelg? blowjobtryne as...hmm... Kom på jobb 07...være her til 16..yeey... NOT!! Men jeg føler meg ganske norsk idag..to knekkebrød med rekesalat og en med dansk græddost samt ett glass biola til frokost og en kopp kaffe...hmmm... Integrering på lavt plan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hmm e92en min begynte å fuske noe jævlig på morgningen, plutselig kom det opp en gul motor lampe som begynte å blinke så forsvant den 10 sekunder etterpå å bilen oppførte seg normalt, har den fått kulde sjokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Noen som vet hvor de har defa komplette varmepakker? Ser ut som bilen min blir brukt i vinter allikavel, e jo ikke noen m3 heller.. Å e e drittlei av kald bil om morgenen.. Å ikke minst skraping.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hvah? har du langhelg? blowjobtryne as...hmm...Kom på jobb 07...være her til 16..yeey... NOT!! Men jeg føler meg ganske norsk idag..to knekkebrød med rekesalat og en med dansk græddost samt ett glass biola til frokost og en kopp kaffe...hmmm... Integrering på lavt plan... Har langhelg hver 3 helg jeg men så jobber jeg hver 3 lørdag også da.. men det går, er deilig med langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 tviler ikke..siste par dagene med skilt på flaket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 jess :/ fikk den inn i garasjen i går, og fikk fikset touringen også, så nå er den klar til en hard og kald vinter mens m5'n skal kose seg under trekk i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg