Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her som bruker Galaxy Note / Note II som "hverdagstelefon"?

Jeg har note, beste telefonen jeg noen gang har hatt!

Syntes først at den virket litt stor, men den går nedi lomma og det er egentlig bare en vanesak :)

Skal selv kjøpe note 2 når den går litt ned i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på bilvasken og fått heist opp bilen for å se skaden. Daglig leder var ikke tilstede, så fikk service fra broren hans (som også kjente meg igjen). HELDIGVIS var det kun plastikk som har knukket. Resten av bilen ser fortsatt helt hel ut fra undersiden. Det er plastikk som går fra sidekanalene til 10-15 cm. under bilen - sikkert for å beskytte mot rust.

Jeg skal reise på onsdag, når jeg er tilbake igjen skal vi se ann på hvordan det kan løses - jeg er bare dødsglad for at det ikke ble karroserriskade mtp. vintersaltet (og at de er samarbeidsvillige, man vet jo aldri hva slags reaksjon den skyldige part vil gi)!

Er det noen her som bruker Galaxy Note / Note II som "hverdagstelefon"?

Ja, hva lurer du på?

Ang. størrelse, ja, virker mongosvært i begynnelsen og folk slutter aldri å kommentere størrelsen ( :lol: ), men man blir fort vant med det og nå er det helt normalt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knirker noe jævlig fra en foring venstre bak på bilen min(vet hvilken foring der er, men ikke navn på den :P ) fikk tips om å ta ei sprøyte med nålspiss på og kjøre inni og sprøyte olje. så ville det holde 0,5-2år. foringen virker ikke dårlig sett bort ifra knirkingen.

noen som vet hvor jeg får kjøpt slik sprøyte? (føler meg vell lite narkis ved å handle slik sprøyte :P )

Det høres veldig ut som den berømte "knirkforingen" en vanlig svakhet på E90, alle jeg kjenner med E90 er plaget av denne til tider voldsomme knirkelyden fra bakstillingen på bilen. For å bli kvitt lyden må delen byttes, ikke noen sælig dyr del og ikke er det vansklig heller. Jeg selv dynker foringen i WD40 også holder det i noen månder før den begynner igjen, har aldri fått somlet meg til å ta den men får vel få det gjort på neste storservice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne her grei? Til dere lommelyktfanatikere...

http://www.okelektriske.no/smaelektrisk ... igste-lykt

Og har noe hørt om denne siden? Jævla mye rart der:)!

Ta heller ut en LedLenser X21R på jobben, trenger jo en slik du som flyr rundt i jernbanespor hele natta :) Jeg tok ut en da jeg fløy i skauen og inspisert og feilsøkte på fiber i luftlinje, makan til god lykt! :)

Man får helt sikkert råere lykter, men denne kommer i en hendig koffert, er oppladbar og varer lenge! Tysk kvalitetslykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har note, beste telefonen jeg noen gang har hatt!

Syntes først at den virket litt stor, men den går nedi lomma og det er egentlig bare en vanesak :)

Skal selv kjøpe note 2 når den går litt ned i pris.

Brukte den som jobb telefon samt privat i i månedstid. Elska den :D Trist å gå tilbake til S2 :P

Ja, hva lurer du på?

Ang. størrelse, ja, virker mongosvært i begynnelsen og folk slutter aldri å kommentere størrelsen ( :lol: ), men man blir fort vant med det og nå er det helt normalt for meg.

Det var mest størrelsen jeg lurte på, ja. Har S2 fra før av, men jeg er stygt redd for at den fikk seg en fugtskade etter å ha ligget i lommen mens jeg byttet taket i pissregn. Den oppfører seg ihvertfall litt merkelig. Feks er det ikke mulig å slå den av lengre. :)

Har lenge tenkt på at jeg egentlig syntes S2en var litt liten, men når jeg har sett på Note i butikken, virker den som du så fint kaller det, Mongosvær.

Har imidlertid den teorien du nevner, nemlig at man venner seg til den. Vel, dere har ihvertfall overbevist meg, så da blir det Note II dersom S2en ikke vil samarbeide lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...