noekult Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Funker ikke å klikke når det er 300 før deg i køen på tlf. Var lynings i et år ca og resignert etterpå. Er muligens strategien til AS Norge men.. Har brev fra Skatt Øst på ca ti sider der det står at de har feil og jeg rett som er ca to år gammelt, men det forandrer ikke på at pengene forsvinner.. Det stinker, gjør det.. Kemnerkontoret er faen meg det verste av verste innen Norge AS. Jeg har blitt max forbanna pga. udugelige saksbehandlere som drar på ferie dagen de lovet å ringe, ti forskjellige viderekoblinger som alle henviser til hverandre og det å få opptattsignal etter å ha blitt satt videre tre ganger på telefon HVER jævla gang. Som jeg skrev på Facebook; Jeg skjønner godt hvorfor noen klikker og truer med å sprenge NAV o.l.! Har tilgode å søke om penger hos NAV enda, men denne frustrasjonen med offentlige instanser (Satans Vegvesen inkludert) gir hvertfall meg motivasjon til å jobbe hardt og slippe det pisset der... Det jeg kan slippe, anyway... Private organisasjoner MÅ tilfredsstille deg fordi de er klar over at du forsvinner hvis du ikke er fornøyd med behandlingen. Offentlige organisasjoner har grep om testiklene dine med en tang som heter "haha-fucker-du-har-ikke-noen-valg". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Har hatt endel med staten (nav, toll, skatt) og gjøre og er faen meg ikke lett det der..ga opp toll og betalte de få tusen de ville ha.. skatt har gått så langt at jeg ikke "dyktig" til og få lån lenger og er i (politi)sak med nav nå etter at de har anmeldt meg etter at de har gjort en feil.. vanskelig og ha med og gjøre når de skal betale ut men faen enda verre vis de finner ut at de skal kreve inn! men er det noen her som er syke på og tegne for hånd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kanskje det er det som skjer hos meg også? Dagen etter lønningen er på konto er det ihvertfall plutselig tomt igjen. Er bare fordi du har fylt bensin på 750'n det. Hmm.. det høres egentlig ut som en bedre forklaring på mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hmm.. er 750en så tørst altså? Fyller for 300 annenhver dag og ca 4000 pr mnd, dyrt å kjøre b æm w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 men er det noen her som er syke på og tegne for hånd?? ikke akkurat syk, men tror jeg duger Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hmm.. er 750en så tørst altså? Fyller for 300 annenhver dag og ca 4000 pr mnd, dyrt å kjøre b æm w Den tar gjerne mot litt ekstra drivstoff dersom man åpner slusene. Overfører 3k pr. Mnd til bensinkortet, og vanligvis holder dette. I juli sprakk i midlertid det budsjettet litt, da det gikk nærmere 18k i drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Wat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har hull i tanken dere vøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 I flere år?? Wtf. Vg next... Siden Apr/Mai 2008.. !? Hva er det du ikke forteller oss? For dette er jo svindel av verste sort hvis det er slik du fremlegger det. Ingen tar vel bare pengene dine uten videre..? Når uautoriserte transaksjoner skjer må du si ifra til banken og de vil fryse kontoen din umiddelbart, og anmeldelse burde fylles ut pronto. Vil ikke fremstå som nesevis her, men dette går bare ikke helt opp... Om man har gjeld har man dokumenter som stadfester sum og nedbetalingsplan, og er den oppfylt så har du ingen gjeld. Idag kan jo ingenting betviles siden alt kan leses ut fra kontoutdrag mange år bakover i tid ved et tastetrykk og man har KID nr på alt av lån. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hmm.. er 750en så tørst altså? Fyller for 300 annenhver dag og ca 4000 pr mnd, dyrt å kjøre b æm w Nja...det er da ikke så dyrt. Jeg fyller vel opp E34en to ganger i måneden for ca 6-700 kr og E90en fyller jeg opp en gang i måneden for ca 700 Nå er ikke 520 noe stor motor med den har automat og på blandet så ligger den på rundt litern, 325en ligger på rundt 0,64 på blandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Nja...det er da ikke så dyrt. Jeg fyller vel opp E34en to ganger i måneden for ca 6-700 kr og E90en fyller jeg opp en gang i måneden for ca 700 Nå er ikke 520 noe stor motor med den har automat og på blandet så ligger den på rundt litern, 325en ligger på rundt 0,64 på blandet Det er dyrere å kjøre Amerikansk. Blazeren bruker bensin som kjøling, og i går foreslo jeg å bytte 540en med en Dodge Durango 5.2 (klasse . Mitt forbruk kommer med andre ord ikke til å bli redusert nevneverdig med det første, da 540en (selv med kompressor) er overlegent den billigste bilen å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Nja...det er da ikke så dyrt. Jeg fyller vel opp E34en to ganger i måneden for ca 6-700 kr og E90en fyller jeg opp en gang i måneden for ca 700 Nå er ikke 520 noe stor motor med den har automat og på blandet så ligger den på rundt litern, 325en ligger på rundt 0,64 på blandet Det er dyrere å kjøre Amerikansk. Blazeren bruker bensin som kjøling, og i går foreslo jeg å bytte 540en med en Dodge Durango 5.2 (klasse . Mitt forbruk kommer med andre ord ikke til å bli redusert nevneverdig med det første, da 540en (selv med kompressor) er overlegent den billigste bilen å kjøre. nææii! ikke bytt bort 540i'en med presse! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 fått bulk i venstre dør forran og venstre framskjerm i løpet av helga og dem er IKKE laget av meg...... så satans irriterende. håååper det går ann å trekke dem ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ang drivstoffkostnader i mnd, ligger på ca 3k i bensinkortregning, har firmabil til jobb (dvs gratis), og kjører egentlig ikke så mye, så lurer fælt på åssen jeg klarer å bruke så mye, (525tds og e30 320) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg