flobben Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Går den på alle?Vet ikke, hvordan sjekker man ut det? Er det isåfall bare å bytte tennplugg? Det jeg bruker å gjøre om jeg hører at den ikke går på alle er å starte den opp, deretter nappe av en og en plugghette med en tang! Endres ikke gangen har man funnet sylinderen den ikke går på. . Fuktig ute når det skjedde? Hadde litt av samme oppførselen på Volvoen jeg hadde for noen år siden og da var det ett par coiler som hadde røket. Først så merket jeg det ved fuktig vær og så ble det bare verre og verre. Tilslutt ble den hentet av Viking da den ble helt håpløst å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 kanskje katalysatoren har ramlet i stykker og tettet eksosen? Mulig, det luktet ganske funky av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Faen i helvete motoren på bimmelimmen gikk dundass idag all oljen spruta ut i alle kanter, spent på om det er gått bra med motoren eller ikke. Visst ikke så får jeg vell finne meg en v8 eller no som jeg kan putte oppi . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Bygger bad på 10 kvm.. Tror det blir greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Sattan.. Kjøpte en 01 mod Passat TDI som skulle vært gått 320K, men så ringte jeg en tidligere eier idag for å høre om når reg reima sist var bytta. Og han kunne fortelle at den hadde gått 469K når han solgte den for en måned sida Bilen er godt passa på oppimellom med 2 eiere fram til 2012. Kunne aldri gjetta at den hadde trilla så langt. Prisen jeg ga for bilen er det heller ikke noe å si på, sett i forhold til hva andre av samme modell ligger på. Litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, siden bilen virker krute god. Jeg er ikke skeptisk til biler med høy km stand så lenge de er godt vedlikeholdt.. Men blir småforbanna på sånt pakk som skal justere km for å tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Edit. Poff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 En vaskeekte GTI ja Kona til bruttern sin Nice Går sikkert greit, kan ikke veie så mye mer enn 1100-1200 kg? http://nrk.no/programmer/tv/tv-aksjonen/1.8365238 Jeg applauderer fyren Ikke bare er han verdensmester i følelsesuttrykk, han har helt rå bilsmak/bilpark, samt at engasjerer seg for Amnesty som jeg også brenner for Sattan.. Kjøpte en 01 mod Passat TDI som skulle vært gått 320K, men så ringte jeg en tidligere eier idag for å høre om når reg reima sist var bytta. Og han kunne fortelle at den hadde gått 469K når han solgte den for en måned sida Bilen er godt passa på oppimellom med 2 eiere fram til 2012. Kunne aldri gjetta at den hadde trilla så langt. Prisen jeg ga for bilen er det heller ikke noe å si på, sett i forhold til hva andre av samme modell ligger på. Litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, siden bilen virker krute god. Jeg er ikke skeptisk til biler med høy km stand så lenge de er godt vedlikeholdt.. Men blir småforbanna på sånt pakk som skal justere km for å tjene penger. Huff da... Ganske irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Kanskje sommeren ser slik ut i 2013! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har jeg lyst på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Gleder meg til sommeren når jeg ser sånne bilder 316! Sommeren 2013 blir knallbra! Skal handle sykkel snart selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Denne ligger 4sale på finn! Faaaen så tøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Syns jeg hadde sett Wicky i den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Gleder meg til sommeren når jeg ser sånne bilder 316! Sommeren 2013 blir knallbra! Skal handle sykkel snart selv Bestemt deg for kvilke du skal ha? Ræææsersykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Funker e61 530DAT greit? 520 vs 525 blir vel ca hipp som happ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg