Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Går den på alle?

Vet ikke, hvordan sjekker man ut det? Er det isåfall bare å bytte tennplugg? :-)

Det jeg bruker å gjøre om jeg hører at den ikke går på alle er å starte den opp, deretter nappe av en og en plugghette med en tang! Endres ikke gangen har man funnet sylinderen den ikke går på.

.

Fuktig ute når det skjedde?

Hadde litt av samme oppførselen på Volvoen jeg hadde for noen år siden og da var det ett par coiler som hadde røket. Først så merket jeg det ved fuktig vær og så ble det bare verre og verre. Tilslutt ble den hentet av Viking da den ble helt håpløst å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sattan..

Kjøpte en 01 mod Passat TDI som skulle vært gått 320K, men så ringte jeg en tidligere eier idag for å høre om når reg reima sist var bytta. Og han kunne fortelle at den hadde gått 469K når han solgte den for en måned sida :shock:

Bilen er godt passa på oppimellom med 2 eiere fram til 2012. Kunne aldri gjetta at den hadde trilla så langt. Prisen jeg ga for bilen er det heller ikke noe å si på, sett i forhold til hva andre av samme modell ligger på. Litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, siden bilen virker krute god.

Jeg er ikke skeptisk til biler med høy km stand så lenge de er godt vedlikeholdt..

Men blir småforbanna på sånt pakk som skal justere km for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vaskeekte GTI ja ;) Kona til bruttern sin :)

Nice :) Går sikkert greit, kan ikke veie så mye mer enn 1100-1200 kg?

Jeg applauderer fyren :applause: Ikke bare er han verdensmester i følelsesuttrykk, han har helt rå bilsmak/bilpark, samt at engasjerer seg for Amnesty som jeg også brenner for :applause:

Sattan..

Kjøpte en 01 mod Passat TDI som skulle vært gått 320K, men så ringte jeg en tidligere eier idag for å høre om når reg reima sist var bytta. Og han kunne fortelle at den hadde gått 469K når han solgte den for en måned sida :shock:

Bilen er godt passa på oppimellom med 2 eiere fram til 2012. Kunne aldri gjetta at den hadde trilla så langt. Prisen jeg ga for bilen er det heller ikke noe å si på, sett i forhold til hva andre av samme modell ligger på. Litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå, siden bilen virker krute god.

Jeg er ikke skeptisk til biler med høy km stand så lenge de er godt vedlikeholdt..

Men blir småforbanna på sånt pakk som skal justere km for å tjene penger.

Huff da... Ganske irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...