Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lance Armstrong er tidenes beste syklist og prestasjonane hans er uten sidestykke, hvem husker ikke når US Postal toget kom durende? Han er og den idrettsutøveren så har bidratt mest til å få samla inn penger til kreftsaken. Ikke glem det....

Sant... "alle" proffe syklister jukset med epo på den tiden og selv da var Lance mye bedre enn alle de andre. Dette er definitivt en vanskelig sak med svært mange hyklere. Jeg er derfor enig når mange derfor påpeker at hele sykkelsporten er råtten.

Jeg kjenner personlig Kim Andersen (sportsdirektør for RadioShack-Nissan-Trek) som i en årrekke har stått bak brødrene Schleck. Andy Schleck vant Tour de France i 2010 etter at Alberto Contador ble dømt for doping. Broren Fränk Schleck ble tatt for doping i år. Kim Andersen selv forsvarte i noen dager den gule ledertrøyen i Tour de France i hhv. 1983 og i 1985. I 1987 ble han tatt for doping... og nok engang i 1992.

Hvis du vil opp og frem i sykkesporten hører doping til hverdagen. Det er forkastelig, men også en realietet som Lance Armstrong måtte akseptere. At han nå blir gjort til den store syndebukken er naturlig, men også i den grad hyklersk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: men også i den grad hyklersk

Hva i all verden mener du?

Sorry... for å få orden på innleggene måtte jeg sitere MFjeld. Med hyklersk mener jeg at Lance og resten av sykkelsporten levde under et mer eller mindre akseptert dopingregime. Hverken reglene eller testingen var bedre enn regimet så seg tjent med. At man nå plutselig har en annen holdning endrer ikke på faktum i forhold til hva som var praksis for noen år siden.

Jeg støtter på ingen måter doping, men at Lance Armstrong nå mer eller mindre skal stå til ansvar for all dritten er urettferdig. Han er ikke uskyldig, men det er Gud bedre heller ikke de aller fleste andre som var en del av sykkelsporten for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: men også i den grad hyklersk

Hva i all verden mener du?

men at Lance Armstrong nå mer eller mindre skal stå til ansvar for all dritten er urettferdig. Han er ikke uskyldig, men det er Gud bedre heller ikke de aller fleste andre som var en del av sykkelsporten for noen år siden.

Det kan så være at ingen andre var bedre, men han vant TdF 7 ganger og fikk blant annet 22 millioner i bonus pga dette. Såååååååå.... Fuck you, Lance. Ingen andre oppnådde eller fikk det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være at ingen andre var bedre, men han vant TdF 7 ganger og fikk blant annet 22 millioner i bonus pga dette. Såååååååå.... Fuck you, Lance. Ingen andre oppnådde eller fikk det samme.

22 mill er ingenting når Lance Armstrong er god for nesten en milliard kroner. Selv den langt yngre og dopingdømte Alberto Contador har en formue på ca. 100 millioner kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle være enige i at sykling er teit uansett?

Sykling er ikke teit. Og hvorfor det avdekkes så mye doping i sykkelsporten er fordi denne sporten har verdens mest omfattende dopingtest program. Derav mange som blir tatt, skjønner ikke hvorfor folk ikke lærer, men kjører man samme opplegg i skisporten så skal dere se at det er minst like skittent der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 mill er ingenting når Lance Armstrong er god for nesten en milliard kroner. Selv den langt yngre og dopingdømte Alberto Contador har en formue på ca. 100 millioner kroner.

Nei nei, 22 mill er ingenting, så da er det helt greit å svindle de til seg. Hvordan tror du ha har fått de andre pengene sine Fredrik? Jobbet i kassa på kiwi? :wink::wink::wink:

Uten dop hadde han vært et NULL!!! Gjentar meg selv fra i sta:

Hva er Lance Armstrongs beste sammenlagtplassering i Tour de France? Svar: 36.-plass.

HEHEHEHE!!! :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...