Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bardufoss er det snø kommet i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 oi oi oi! få inn den e30en i godvarmen før saltet kommer !! snø ja.... hadde kanskje vært kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 saltes ikke i bardufoss vettu hermanoo90 de samler moderat mengde for hele landet og strør på østlandet bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 oi oi oi! få inn den e30en i godvarmen før saltet kommer !! snø ja.... hadde kanskje vært kos Bare e6 de salter noen ganger å nei denne skal ikke settes inn! Ingenting er som å piske en e30 325 på vinter prøvde å få taki en annen ennå drepe men fant ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Leverte bilen til ruteskift klokkene 0900 i dag. Har kommet inn en døgnrytme som tilsier at jeg står som regel ikke opp før 12:00. Trøøøtt. Lurer på å gå å legge meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er meldt inntil 1 meter mot helga her.. Gruer meg som en gris før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er meldt inntil 1 meter mot helga her.. Gruer meg som en gris før jul Liker snøen jeg, da kan jeg og gutta ta rattkjelker ned til butikken for så å kjøpe noen øl som vi drikker på vei opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er meldt inntil 1 meter mot helga her.. Gruer meg som en gris før jul Liker snøen jeg, da kan jeg og gutta ta rattkjelker ned til butikken for så å kjøpe noen øl som vi drikker på vei opp igjen Haha tidenes vinteraktivitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Når jeg trykker på en link som er lagt ut på forumet, for eksempel til finn.no, så åpner denne linken seg i samme vindu. Noen som vet om det går an å endre innstillingene slik at denne linken åpner seg i en ny fane/vindu? Det er kun på bimmers det er sånn, kontra andre forum. Og det er sykt irriterende siden jeg ofte lukker fanen når jeg er ferdig, for så å komme på at jeg må åpne bimmers igjen og leite frem siden jeg var på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Når jeg trykker på en link som er lagt ut på forumet, for eksempel til finn.no, så åpner denne linken seg i samme vindu. Noen som vet om det går an å endre innstillingene slik at denne linken åpner seg i en ny fane/vindu?Det er kun på bimmers det er sånn, kontra andre forum. Og det er sykt irriterende siden jeg ofte lukker fanen når jeg er ferdig, for så å komme på at jeg må åpne bimmers igjen og leite frem siden jeg var på Kan jo prøve å legge til en vane og *høyreklikk* -> Åpne kobling i ny fane .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tenkte jeg skulle begynne med julegaver tidlig i år! sånn mtåp at jeg bestemte meg for, i fjor, at hele gavelista skal handles på ebay men så sitter man her og aner ikke hva man skal kjøpe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kan jo prøve å legge til en vane og *høyreklikk* -> Åpne kobling i ny fane .. Det er tungvint og det er kun på bimmers det er sånn, så noen vane blir det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Trykk ned hjulet på musa på linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre. Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane, eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Trykk ned hjulet på musa på linken. Bruker bærbar uten mus.. Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane, Av de 5 forumene jeg bruker så er det bare bimmers som er slik. Men ctrl mens jeg kikker var et godt tips eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin? Det var jo derfor jeg spurte om råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg