Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
oi oi oi! få inn den e30en i godvarmen før saltet kommer !! :P

snø ja.... hadde kanskje vært kos :D

Bare e6 de salter noen ganger :P å nei denne skal ikke settes inn! Ingenting er som å piske en e30 325 på vinter :D prøvde å få taki en annen ennå drepe men fant ikke :P

Skrevet

Leverte bilen til ruteskift klokkene 0900 i dag. Har kommet inn en døgnrytme som tilsier at jeg står som regel ikke opp før 12:00. Trøøøtt. Lurer på å gå å legge meg igjen. :P

Skrevet
Er meldt inntil 1 meter mot helga her.. Gruer meg som en gris før jul :(

Liker snøen jeg, da kan jeg og gutta ta rattkjelker ned til butikken for så å kjøpe noen øl som vi drikker på vei opp igjen :D

Skrevet
Er meldt inntil 1 meter mot helga her.. Gruer meg som en gris før jul :(

Liker snøen jeg, da kan jeg og gutta ta rattkjelker ned til butikken for så å kjøpe noen øl som vi drikker på vei opp igjen :D

Haha :D tidenes vinteraktivitet :P

Skrevet

Når jeg trykker på en link som er lagt ut på forumet, for eksempel til finn.no, så åpner denne linken seg i samme vindu. Noen som vet om det går an å endre innstillingene slik at denne linken åpner seg i en ny fane/vindu?

Det er kun på bimmers det er sånn, kontra andre forum. Og det er sykt irriterende siden jeg ofte lukker fanen når jeg er ferdig, for så å komme på at jeg må åpne bimmers igjen og leite frem siden jeg var på #-o

Skrevet
Når jeg trykker på en link som er lagt ut på forumet, for eksempel til finn.no, så åpner denne linken seg i samme vindu. Noen som vet om det går an å endre innstillingene slik at denne linken åpner seg i en ny fane/vindu?

Det er kun på bimmers det er sånn, kontra andre forum. Og det er sykt irriterende siden jeg ofte lukker fanen når jeg er ferdig, for så å komme på at jeg må åpne bimmers igjen og leite frem siden jeg var på #-o

Kan jo prøve å legge til en vane og *høyreklikk* -> Åpne kobling i ny fane ..

Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne med julegaver tidlig i år! sånn mtåp at jeg bestemte meg for, i fjor, at hele gavelista skal handles på ebay :P men så sitter man her og aner ikke hva man skal kjøpe da :P

Skrevet

Kan jo prøve å legge til en vane og *høyreklikk* -> Åpne kobling i ny fane ..

Det er tungvint og det er kun på bimmers det er sånn, så noen vane blir det aldri :P

Skrevet

Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.

Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane, eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin?

Skrevet
Trykk ned hjulet på musa på linken.

Bruker bærbar uten mus..

Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.

Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane,

Av de 5 forumene jeg bruker så er det bare bimmers som er slik. Men ctrl mens jeg kikker var et godt tips :)

eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin?

Det var jo derfor jeg spurte om råd :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...