Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

oi oi oi! få inn den e30en i godvarmen før saltet kommer !! :P

snø ja.... hadde kanskje vært kos :D

Bare e6 de salter noen ganger :P å nei denne skal ikke settes inn! Ingenting er som å piske en e30 325 på vinter :D prøvde å få taki en annen ennå drepe men fant ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meldt inntil 1 meter mot helga her.. Gruer meg som en gris før jul :(

Liker snøen jeg, da kan jeg og gutta ta rattkjelker ned til butikken for så å kjøpe noen øl som vi drikker på vei opp igjen :D

Haha :D tidenes vinteraktivitet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på en link som er lagt ut på forumet, for eksempel til finn.no, så åpner denne linken seg i samme vindu. Noen som vet om det går an å endre innstillingene slik at denne linken åpner seg i en ny fane/vindu?

Det er kun på bimmers det er sånn, kontra andre forum. Og det er sykt irriterende siden jeg ofte lukker fanen når jeg er ferdig, for så å komme på at jeg må åpne bimmers igjen og leite frem siden jeg var på #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på en link som er lagt ut på forumet, for eksempel til finn.no, så åpner denne linken seg i samme vindu. Noen som vet om det går an å endre innstillingene slik at denne linken åpner seg i en ny fane/vindu?

Det er kun på bimmers det er sånn, kontra andre forum. Og det er sykt irriterende siden jeg ofte lukker fanen når jeg er ferdig, for så å komme på at jeg må åpne bimmers igjen og leite frem siden jeg var på #-o

Kan jo prøve å legge til en vane og *høyreklikk* -> Åpne kobling i ny fane ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.

Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane, eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk ned hjulet på musa på linken.

Bruker bærbar uten mus..

Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.

Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane,

Av de 5 forumene jeg bruker så er det bare bimmers som er slik. Men ctrl mens jeg kikker var et godt tips :)

eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin?

Det var jo derfor jeg spurte om råd :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...