Kvasi Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 [ Bilde ] Største problemet er innpresset bak. De er så langt inne i hjulbuen at du ser de ikke om du står ved siden av bilen Enig. Felgene dine er dritstygge. Men kapselene mine derimot, de er fete de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 [ Bilde ] Største problemet er innpresset bak. De er så langt inne i hjulbuen at du ser de ikke om du står ved siden av bilen Enig. Felgene dine er dritstygge. Men kapselene mine derimot, de er fete de [ Bilde ] Syns kapslene dine var tøffe jeg også Digger slikt design på felg/kapsel når det kommer til e30 og e34. Her var de jeg kjøpte til den gamle e34en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Gå og legg dere! Mine kapsler er tøffest. Av metall er de også huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Original design er grommest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Enig, Heldigivs er ikke toyota Hilux det værste, men prisene på toyota deler syns jeg er helt vilt! Kommer an på hvilke deler man trenger og hvor man kjøper de. Bygd Hiluxoffroader fra grunnen så bare spør hvis du trenger tips.. spennende har eid endel Luxer er jo geniale om vinteren og i heia om sommeren holder på å rigge den opp litt før vinteren, Nylig byttet masse slitedeler, handlet mye på ebay sparer jo 10tusener av kroner i forhold til i norge ikke noe å si på interiøret Ny lakket og rustfri både ramme og chassi, så et bra eksemplar å bygge noe ut av bilde av den dy bygde kvasi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Æsj.. Hele facebook har snøstatuser... Og jeg har blitt vekt av en fra Oslo som snakker engelsk, som spurte om jeg sov da han ringte, og at jeg måtte ringe han tilbake.. Lurer på hva det gjelger.. Hmmmffff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Som nevnt fant jeg igjen dette settet, og inatt har det snødd. Jeg kostet av bilen og tenkte å prøve denne BMW-sprayen på Merca mi.. Fy søren for et effektivt produkt Ikke at jeg kommer til å kjøpe mer, men det funket jo fjell!! Isskrapen var bare så som så. Den flasken vet jeg enda ikke hva er, noe man skal ha nedi vindusspyleveska? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Da var det vel takk og farvel til Eiker Motorshop: http://www.dagbladet.no/2012/10/25/nyhe ... /24032215/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Da var det vel takk og farvel til Eiker Motorshop: http://www.dagbladet.no/2012/10/25/nyhe ... /24032215/ At de sier det ikke er giftig røyk synes jeg er lite forenlig med at en stor dekksjappe brant ned.. Uansett alltid trist når slikt skjer, men får håpe noe nytt og bedre reiser seg fra asken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1517976&County2_Split=%3A10004&xBrand_Multiple=1100044&xModel_Multiple=1235025&xWheelDrive_1008001=on&xWheelDrive_Split=%3A1008001&xYearModel_Max=2013&xYearModel_Min=1960Noen som trenger/vil ha? Eu godkjent å skilt? Nei, og nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10055236 herreguuuud....... Enda en idiotisk regel fra eu som stikker kjepper i hjula for oss tungbil sjåfører.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Som nevnt fant jeg igjen dette settet, og inatt har det snødd. Jeg kostet av bilen og tenkte å prøve denne BMW-sprayen på Merca mi.. Fy søren for et effektivt produkt Ikke at jeg kommer til å kjøpe mer, men det funket jo fjell!! Isskrapen var bare så som så. Den flasken vet jeg enda ikke hva er, noe man skal ha nedi vindusspyleveska?[ Bilde ] Den til venstre skal i egen beholder som blander seg med spylerveska prosentvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 ...[ Bilde ] Den til venstre skal i egen beholder som blander seg med spylerveska prosentvis.. Hæ? Er dette noe BMW-only fancypants? Hmmm, kan ikke bare helle oppi spylerveska da? Fant ingen blandingsforhold på baksiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 http://www.itavisen.no/904861/jeg-hacke ... ftenposten Skummelt. Folk må ikke bli sjokket om hele databasen med brukernavn og shit fra bimmers kommer i gale hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 ...[ Bilde ] Den til venstre skal i egen beholder som blander seg med spylerveska prosentvis.. Hæ? Er dette noe BMW-only fancypants? Hmmm, kan ikke bare helle oppi spylerveska da? Fant ingen blandingsforhold på baksiden.. Ja er vel det, hørte det inne på denne siden. Hadde det på e38`n.. Mener det er slik at den fjerner trafikkfilm og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg