Jørgen Lie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Ja, det er så mye farsk rundt om kring, at jeg har gjort tiltak på sikkerheten selv ute i havgapet hvor jeg bor.. Ryktes at samme bil ble observert på Vinnjeøra (mellom Kyrksæterøra og Valsøyfjord) tidligere i dag.. Der var det vist forsvunnet felger/dekk/batterier.. Så blir de tatt i Molde med null i bilen.. Har vel lagt det en plass, evt dumpa d de har tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Polakkene hadde tydeligvis lagt ut det de hadde tatt.. Fant ingenting i bilen visstnok -.- Hva er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Et sett med felger som ble tatt fra verkstedet til Vatn og gjengen visstnok.. Noe mere vet jeg ikke som har blitt tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Et sett med felger som ble tatt fra verkstedet til Vatn og gjengen visstnok.. Noe mere vet jeg ikke som har blitt tatt.. Unnskyld Jørgen, men er ikke det en litt for liten plass for organiserte bander? Hvis svaret er minst tjo, så er det mer sannsynlig at noen lokale som har stjelt på bestilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Vatn tok de jo på fersken da.. Liten plass... Tja, over 20.000 innbyggere i Kristiansund/Frei vil jeg tro.. Om du mente ute der jeg bor, så var det ikke der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 De folka der har måter å få ting ut av landet på.. de stjeler ikke ett sett felger å drar til polen med det lille bytte liksom. Tinga ligger garantert lagra en eller anna plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 En kollega hadde faktisk innbrudd i garasjen sin natt til i går. De tok ett par nyere sykler, en liten påhenger og noe verktøy. De rørte ikke den nye Volvo V70en eller nye Poloen som også sto der Mest sannsynlig ett par lokale dophuer, hvis ikke så hadde sikkert bilene også vært over alle hauger (eller på vei til Polen for å si det på en annen måte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ja, det er så mye farsk rundt om kring, at jeg har gjort tiltak på sikkerheten selv ute i havgapet hvor jeg bor.. Ryktes at samme bil ble observert på Vinnjeøra (mellom Kyrksæterøra og Valsøyfjord) tidligere i dag.. Der var det vist forsvunnet felger/dekk/batterier.. Så blir de tatt i Molde med null i bilen.. Har vel lagt det en plass, evt dumpa d de har tatt.. Fra prærien det ble stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 fram me hagla, tre den inn i gapet på tjuvpakke ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Lite som irriterer mer enn tyver!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10047521 Politiet har sikkert slettet opptaket Hvor vanskelig er det å finne en samtale logg i 2012? søke på klokkeslettet burde da 1 minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jørgen: bilen var ikke tom, var masse der, bare ikke noe som tilhørte oss, ettersom jeg forsto på halfdan. Setterpris på om du fjerner stedsnavnet fra innlegget:p bedt anders til å gjøre det samme med den gruppa- vet ikke om han har gjort det tho.. Uansett, positivt overrasket over politiets effektivitet og handlekraft i denne saken. Kvasi: bilen var polsk registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Åh, skjønner! Beklager, fjernet nå... Må si jeg ble overrasket over at de ble tatt så kjapt ja.. Men det er jo bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ja, det er så mye farsk rundt om kring, at jeg har gjort tiltak på sikkerheten selv ute i havgapet hvor jeg bor.. Ryktes at samme bil ble observert på Vinnjeøra (mellom Kyrksæterøra og Valsøyfjord) tidligere i dag.. Der var det vist forsvunnet felger/dekk/batterier.. Så blir de tatt i Molde med null i bilen.. Har vel lagt det en plass, evt dumpa d de har tatt.. var masse batterier og noe felger/dekk og en masse radiatorer. vis du vet hvem som mangler dette og de vil ha det igjen ring 71589000 og si hva det gjelder. bilen står i molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 http://www.speedhunters.com/2010/03/car ... k_special/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg