Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er så mye farsk rundt om kring, at jeg har gjort tiltak på sikkerheten selv ute i havgapet hvor jeg bor.. Ryktes at samme bil ble observert på Vinnjeøra (mellom Kyrksæterøra og Valsøyfjord) tidligere i dag.. Der var det vist forsvunnet felger/dekk/batterier.. Så blir de tatt i Molde med null i bilen.. Har vel lagt det en plass, evt dumpa d de har tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sett med felger som ble tatt fra verkstedet til Vatn og gjengen visstnok.. Noe mere vet jeg ikke som har blitt tatt..

Unnskyld Jørgen, men er ikke det en litt for liten plass for organiserte bander?

Hvis svaret er minst tjo, så er det mer sannsynlig at noen lokale som har stjelt på bestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega hadde faktisk innbrudd i garasjen sin natt til i går. De tok ett par nyere sykler, en liten påhenger og noe verktøy. De rørte ikke den nye Volvo V70en eller nye Poloen som også sto der :roll: Mest sannsynlig ett par lokale dophuer, hvis ikke så hadde sikkert bilene også vært over alle hauger (eller på vei til Polen for å si det på en annen måte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så mye farsk rundt om kring, at jeg har gjort tiltak på sikkerheten selv ute i havgapet hvor jeg bor.. Ryktes at samme bil ble observert på Vinnjeøra (mellom Kyrksæterøra og Valsøyfjord) tidligere i dag.. Der var det vist forsvunnet felger/dekk/batterier.. Så blir de tatt i Molde med null i bilen.. Har vel lagt det en plass, evt dumpa d de har tatt..

Fra prærien det ble stjålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen: bilen var ikke tom, var masse der, bare ikke noe som tilhørte oss, ettersom jeg forsto på halfdan.

Setterpris på om du fjerner stedsnavnet fra innlegget:p bedt anders til å gjøre det samme med den gruppa- vet ikke om han har gjort det tho..

Uansett, positivt overrasket over politiets effektivitet og handlekraft i denne saken.

Kvasi: bilen var polsk registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var masse batterier og noe felger/dekk og en masse radiatorer. vis du vet hvem som mangler dette og de vil ha det igjen ring 71589000 og si hva det gjelder. bilen står i molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...