Fredrik 90 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Noen andre som la merker til 2 E34 i Skyfall? Den ene var i London og den andre i Shanghai. Jeg så tre E34 i Skyfall! En i London, en i Shanghai og en i Istanbul Forøvrig en helt konge film Mange mener James Bond har blitt veldig "utvannet" de senere åra, men med Skyfall så er filmen absolutt "back on track". Kult at de småvittige kommentarene til Bond er tilbake også ala Roger Moore perioden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Finnes det noe sted som selger goose jakker til en ok pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Er ikke det replica med schaefer pels da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 er oppe i 15 mus i fellene i huset nå og hører minst et par til i vegga, har vell snart nok til å levere til nærmeste kebabsjappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Samme her mann.. Faens gnager jævlær. Blir 10l bøtte og dumplefeller i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jeg så tre E34 i Skyfall! En i London, en i Shanghai og en i Istanbul Forøvrig en helt konge film Mange mener James Bond har blitt veldig "utvannet" de senere åra, men med Skyfall så er filmen absolutt "back on track". Kult at de småvittige kommentarene til Bond er tilbake også ala Roger Moore perioden Sikker på at den i Istanbul ikke var en e36? Mener bestemt jeg så en e36 der, man kan jo forsåvidt ha vært begge deler. Ellers er jeg enig ang. filmen, en av de absolutt bedre Bond-filmene. Ang. serier så mener jeg at Breaking Bad bør føyes inn i samme liste som Weeds og Californication. Har absolutt ingen sammenheng, men er ganske sikker på at om man liker en eller to av disse, liker man den/de andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Sikker på at den i Istanbul ikke var en e36? Mener bestemt jeg så en e36 der, man kan jo forsåvidt ha vært begge deler. Nja jeg er rimelig sikker på at det var en E34 det også, en sort en oppå broa der toget kjører under Filmen var fantastisk, om ikke den beste så må man iallfall langt tilbake for å finne en like god film. Kjenner jeg gleder meg allerede til neste JB film, håper det ikke går alt for lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Da tror jeg ikke vi snakker om samme bil. Denne siden er veldig grei når det kommer til slikt, men filmen er nok for ny enda dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Bæ bu, bæ bu... Ser ut som Depo Ange Eyes'ene overlevde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Robbie Williams Har med et par BMWer i nye videoen sin. En E36 etter ca 20 sek, så kommer det vel en 7-serie etter ca et min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 En e36 og en e39 ved ca. 0:52 også. Den rundt 1:00 er vel også en e39. Robbie Williams begynner å dra på årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 I Lahore sentrum har jeg spottet en Bangle 6-serie, et par E65, noen pre-face E90-er og E60er, en facelift E46 sedan, en hvit og clean E36 sedan med M-merke bak og en Z4. Mtp at det er norske priser og at gjennomsnittarbeidern tjener typ 500-1000 NOK i måneden, er det faktisk villt at folk har råd. Ser ingen Audier her, men massevis av C-, E- og S-klasser av nyeste type, samt Cayenne GTS (siste utgave, av alle ting), massevis av Land Rovere og latterlig mange Landcruisere! Så også siste Mustang cab (igjen, av alle ting...), en hissig RX7 og sist men ikke minst; så i dag min første Fiat!! En Uno Hvordan kan den ha forvillet seg her tro... Og ca 1 million japsemodeller jeg aldri har hørt om... Import fra Japan... Bare Toyota har typ 20 forskjellige sedaner i mellomklassen... For å ikke nevne rare MPV/stv. crossovere i rare former... Må være en nabo her med en italiener, hører av og til en jævel av en hissigpropp om natten, høres ikke ut som en R-sykkel, det er sikkert! Kort sagt, et drømmeland å ha rask bil i! Besøker Pakistan ofte nå som vi har feeet kåk her, surfer litt på Evo 5 o.l. fra Japan selv. Midt i byen har de satset tungt på bra veistandard og åpne veier, og alt er borte 4-5 om morgenen... Tenk dere fullt ut kjøretur midt i en øde storby - sikler av tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 En e36 og en e39 ved ca. 0:52 også. Den rundt 1:00 er vel også en e39.Robbie Williams begynner å dra på årene. Det gjør e36 og e39 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Fant en liten film av gammelbilen min. Kjente savnet når jeg så alle bildene jeg hadde tatt av den. Var en kongebil når jeg hadde den som 19 åring http://www.youtube.com/watch?v=MU7lL0me ... ure=relmfu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg