Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I Lahore sentrum har jeg spottet en Bangle 6-serie, et par E65, noen pre-face E90-er og E60er, en facelift E46 sedan, en hvit og clean E36 sedan med M-merke bak og en Z4. Mtp at det er norske priser og at gjennomsnittarbeidern tjener typ 500-1000 NOK i måneden, er det faktisk villt at folk har råd.

Ser ingen Audier her, men massevis av C-, E- og S-klasser av nyeste type, samt Cayenne GTS (siste utgave, av alle ting), massevis av Land Rovere og latterlig mange Landcruisere!

Så også siste Mustang cab (igjen, av alle ting...), en hissig RX7 og sist men ikke minst; så i dag min første Fiat!! En Uno :D Hvordan kan den ha forvillet seg her tro... Og ca 1 million japsemodeller jeg aldri har hørt om... Import fra Japan... Bare Toyota har typ 20 forskjellige sedaner i mellomklassen... For å ikke nevne rare MPV/stv. crossovere i rare former...

Må være en nabo her med en italiener, hører av og til en jævel av en hissigpropp om natten, høres ikke ut som en R-sykkel, det er sikkert!

Kort sagt, et drømmeland å ha rask bil i! Besøker Pakistan ofte nå som vi har feeet kåk her, surfer litt på Evo 5 o.l. fra Japan selv. Midt i byen har de satset tungt på bra veistandard og åpne veier, og alt er borte 4-5 om morgenen... Tenk dere fullt ut kjøretur midt i en øde storby - sikler av tanken!

Nesten så du beskrev bilparken vår i PK :lol:

Under siste sjekk hadde vi flere femmere og to sjuere, par s-klasser og en haug av toyotaer (til sjåførene våre) og hondaer som konebiler... og en 5-9stk Prado Landcruisere... Faen jeg må komme meg tilbake til Pakistan snart as... er 6-7 år siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får poste bilder neste gang ;)

Vi har en awwweeeesooome 2012 1.6 Corolla med ryggekamera lol

Verdens daffeste motor...

Men... Det er perfekt bil her. Anonym, komfortabel, driftsikker, rimelig og moderne. Ikke rart hver 2. bil man ser er en Corolla...

Leser at det går en Evo X MR, en Silvia S13 og en Evo '03 med 600 hk også... Det syns JEG er litt gøy, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen ka kan være gal med min brukerskonto, dersom eg har 2 nye PM som vises på venstre side men når eg åpner PM mappen det er ikkje noe nytt :(

p.s. har fått mail om mottatt PM eg og.

Kan være noen som har sendt, og slettet igjen.

Er mulig og slette sendte PM før du åpner. Du får melding om at du har mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duger denne da?

http://www.ebay.com/itm/TrustFire-3800lm-Lumens-3T6-CREE-XML-XM-L-T6-LED-18650-Flashlight-Torch-Lamp-/271063067277?pt=AU_Sport_Camping_Hiking_Lamps_Torches&hash=item3f1c9e2a8d

Bestilte meg noen slike trustfire for et par mnd siden, men ser ut til at jeg har vært litt uheldig med valg av selger. :x

Så får vel teste refund løsningen til paypal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trustfire er litt som Boss i bilstereoverdenen.. Lover utrolig mye til en tullete lav pris, innfrir ikke.

Se på Fenix, Xeno, Jetbeam, Olight, Klarus osv.. Man er rimelig safe om man kjøper lykt produsert av disse. Det viktigste man må avgjøre er hvilken batteriteknologi man kan leve med. Mange foretrekker batterier man får kjøpt i matbutikken, da begrenser utvalget seg litt. Jeg vil _ikke_ anbefale å handle multicelle (flere batterier) lithiumlykter i pakke med lader/batterier fra f.eks TrustFire.. Disse er utrolig skumle, cluet er BOOM :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke no for det, men hver gang jeg ser sånne annonser, så begynner jeg å gruble over om delene kan stamme fra den nydelige GT'n som Tommy hadde som ble stjålet og hugget noen år tilbake. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37705090 Er sikkert ikke noe muffens her, men allikevel så blir jeg nyskjerrig :P Litt rart å gjøre dette med et sett originale GT felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...