Thewiz Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Høh? Var det ikke du som hadde det da? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Noen som har noen Gode serier å anbefale? Kan jo komme med "noen" forslag selv Game of Thrones Adventure/Drama/Fantasy Breaking Bad Crime/Drama/Thriller The Walking Dead Drama/Horror/Thriller Homeland Crime/Drama/Mystery Falling Skies Action/Sci-Fi/Thriller Dexter Crime/Drama/Mystery Weeds Comedy/Crime/Drama Stargate Universe Drama/Sci-Fi Battlestar Galactica Action/Adventure/Drama Fringe Drama/Mystery/Sci-Fi V Drama/Sci-Fi/Thriller Lilyhammer Crime/Drama The Wire Crime/Drama/Thriller Eureka Comedy | Drama | Sci-Fi Doctor Who Adventure/Drama/Family The IT Crowd Comedy The Big Band Theory Comedy Baywatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bilen står på han jeg kjøpte den av, sjekka opp på "2282" tjenesten til Vegvesenet. Men den er vel da ikke regga på han. Og han har da ikke Del2. Da får jeg ta kontakt med forrige eier der igjen og høre om han har Del2 da kanskje? :edit Hele handelen gikk litt fort for seg, dårlig tid, osv... Nei men så lenge den står på han, som eier, så trenger dere bare skrive salgsmld. Samme gjorde jeg en gang.. Da han jeg kjøpte den av bare sto som eier av bilen (avregistrert) og hadde aldri omregistrert den for å få skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bilen står på han jeg kjøpte den av, sjekka opp på "2282" tjenesten til Vegvesenet. Men den er vel da ikke regga på han. Og han har da ikke Del2. Da får jeg ta kontakt med forrige eier der igjen og høre om han har Del2 da kanskje? :edit Hele handelen gikk litt fort for seg, dårlig tid, osv... Nei men så lenge den står på han, som eier, så trenger dere bare skrive salgsmld. Samme gjorde jeg en gang.. Da han jeg kjøpte den av bare sto som eier av bilen (avregistrert) og hadde aldri omregistrert den for å få skilter. Ordner seg. Takk for tips/hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Dagens finn optimist ! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38110991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Om noen vurderer å handle denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38081209 NEI NEI NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Om noen vurderer å handle denne herhttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38081209 NEI NEI NEI Fy faen tror jeg dævver :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Om noen vurderer å handle denne herhttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38081209 NEI NEI NEI Fy faen tror jeg dævver :lol: Go biler det, men ikke den der for den har jeg hatt og den er HELT oppspist av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Tror du missa poenget zhillen. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Jo, forsåvidt, men poenget til dirty var noe helt annet. Mange Ali'er som selger bil, som regel mye skjulte feil og mangler. No offence, it's the truth. Var ikke poenget til Dirty jeg sikta til akkurat, så bare at selgeren het Ali, og den står i en bakgård med fullt av gamle dritere, det jeg lo av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Oi, der forsvant visst en hel krangel. Ali er et av de mest brukte navnene i verden, ergo, mange svindlere, mange ærlige, mange som liker sjokolate etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Oi, der forsvant visst en hel krangel. Ali er et av de mest brukte navnene i verden, ergo, mange svindlere, mange ærlige, mange som liker sjokolate etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Oi, der forsvant visst en hel krangel Like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Her er nattens arbeid... Er i vakt, og rykker ut på telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 [ Bilde ]Her er nattens arbeid... Er i vakt, og rykker ut på telefon! Vakt er hyggelige greier, tjener godt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg