316 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Min har ønsker å laste opp videoklipp på youtube. Problemet er at han har en del videoklipp som han har filmet med kamera som han ønsker å sette sammen slik at de blir til en film før han laster det opp. Finnes det et superenkelt program til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Windows Moviemaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Prøver å resette oljeservicelampe/km etter olje og filterbytte på min 02 E46 320dat. Får opp "link error" når jeg prøver å resette.. Tips?? Bruker sealey vs8651 i obdII under rattet.. Noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 w124 er den nye ungdomsherjebilen her i gokk, folk har gått fra Volvo til w124 nettopp pga hvor solide de er.. Tåler juling.. I årevis.. Jeg synes egentlig det er litt synd, de fortjener så mye bedre. Ja, men slik er det alltid med gammel luksus. Når verdien på bilene på et eller annet tidspunkt begynner å stige igjen får de deres renessanse. Utfordringen når det gjelder W201 og W124 er at det ble produsert enormt mange av dem. W201 ble det produsert hele 1,8 millioner stk. av og W124 ble det produsert knapt 2,6 millioner stk. av. Kvaliteten er som sagt god og derfor er det stadig mange i daglig drift. Situasjonen minner litt om E30... som det ble produsert ca. 2,4 millioner stk. av. Fordi kvaliteten ikke er like god som på W201 tynnes det kraftig ut i rekkene og gode eksemplarer er etterhvert etterspurte. Verdien på bilene stiger og spesielt interesserte/samlere/spekulantene kommer på banen. Gi W201 (samt W124) 4-5 år og det samme skjer for denne modellen. Altså de med alminnelig motor... de med stor motor har allerede begynt å stige kraftig i verdi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Holdt på ende skikkelig tragisk for en kompis av meg i dag: http://www.rbnett.no/nyheter/article665 ... w.facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Prøver å resette oljeservicelampe/km etter olje og filterbytte på min 02 E46 320dat. Får opp "link error" når jeg prøver å resette.. Tips?? Bruker sealey vs8651 i obdII under rattet.. Noen?? Du reseter den via kombien! Hold inne trippteller nullstillingspinnen (tungt ord:p), vri tenninga til trinn en (ikke slipp pinnen enda), etter noen sekunder vil serviceindikatoren titte frem, slipp så pinnen og trykk den inn igjen til lampa nuller seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Resette via kombien hva da?? Har aldri prøvd dette før Tok å kobla den til PC`n og oppdaterte den.. Da funka det med en gang.. Var på et verksted og tok skiftet, men de hadde ikke brukt den så mye.. Så da måtte jeg spørre om jeg fikk lov å prøve selv.. Så det ordna seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Resette via kombien hva da?? Har aldri prøvd dette før Tok å kobla den til PC`n og oppdaterte den.. Da funka det med en gang.. Var på et verksted og tok skiftet, men de hadde ikke brukt den så mye.. Så da måtte jeg spørre om jeg fikk lov å prøve selv.. Så det ordna seg til slutt Kombiinstrumentet Se her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Aha.. Det er så enkelt ja Trodde faktisk ikke det gikk an å gjøre det SÅ enkelt.. Det vil jo si at hvermannsen kan gjøre dette når det passer seg det da.. Uansett, ny olje, nytt filter og resatt lampe er fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Denne var fin :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Noen som har erfaringer med å koble opp US blink i parklys ved bruk av denne modulen fra ebay?? Får ikke mine til å funke, og har koblet opp alt skikkelig.. http://www.ebay.de/itm/US-Standlicht-Bl ... 2a17e0f185 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Om du skal ha park til å blinke, kan du ikke bare legge opp strøm fra blinklys til park da? Slik at de får strøm samtidig?? Eller skal du ha at blinklys lyser hele tiden?? Da må du vel legge strøm fra park til blink.? Men da er kanskje blinkefunksjonen borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Skal ha blinklys til å blinke hele tiden, og kjøpte den enkle modulen slik at den får signal fra parklys (når jeg skrur på bryteren, men fremdeles strøm fra blinklyset) Begge de modulene kan umulig være ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Sikker på at det er feilkobling, rød/svart kan da umulig være +/- til blinklys? en av de skal være hovedstrøm(+), en skal være remote(parklys) og en skal være strøm til blinklyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Hmmm..! E34en henger litt på høyre bakbremse, begynner å kvine når jeg kjører over 70 km/t og felgen blir litt varm. Er det kaliperen som må byttes eller kan det ha noe med at jeg har vaska bilen veldig mye på Lørdag i forbindelse med voksing og at det nå er rundt 2-3 grader ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg