Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å kjøpe ny telefon.

Kriterier:

God å ta bilder med

tåler en støyt

aktiv bruk/batteritid

minijack

brukergrensesnitt

iphone4 er derfor utelukket

Jeg har mest lyst på galaxy 3 og one x.

Galaxy er kjappest, men jeg vet ikke om jeg syns den er for stor. Jeg har ipad for surfing hjemme.

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 er vel en 15 år nyere konstruksjon, så det hadde vel vært rart om den ikke var bedre :P

E46 er totalt sett en bedre bil enn W124, men den er ikke like holdbar. Spesielt rust vil bli en stor utfordring når det gjelder E46 i fremtiden, men også div. motorproblemer. Det siste har intet å gjøre med E46 spesielt, men er en konsekvens av at dagens motorer er vesentlig mer avanserte enn motorene som fantes i bl.a W124. Mekanisk er de alminnelige W124 modellene temmelig enkle idag. Det er ikke så mye som kan gå i stykker. E46 har derimot relativt avanserte motorer og drivlinjer... det er mer som kan gå i stykker og det er mer som går i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å kjøpe ny telefon.

Kriterier:

God å ta bilder med

tåler en støyt

aktiv bruk/batteritid

minijack

brukergrensesnitt

iphone4 er derfor utelukket

Jeg har mest lyst på galaxy 3 og one x.

Galaxy er kjappest, men jeg vet ikke om jeg syns den er for stor. Jeg har ipad for surfing hjemme.

Noen innspill?

Har preface One X og den er god den. Har mista den ca 2 meter i fra gulvet 2-3 gonger, blei berre ein liten bulk.

Viss du skal bruke den som "mekke" telefon så er onex heilt ubrukelig. Men da er vel dei fleste smart-telefoner.

Bruker min til masse nettsurfing - batteri varer ca 2 dager. Uten bruk over 5 dager.

Den leverer gode bilder. Blei jo kåra til ein god kamera telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en E30 2 dørs 88 mod org 320, noen som har erfaringer fra ombygging av slike biler og få det godkjent? Hadde tenkt og smekke ned i en s50 maskin evt. Vet at bremser og alt skal stå i stil med motor, og at jeg må ha dok. Papirer på alt som blir bygd om, men er dette noe stort problem? Har jeg fordeler og heller godkjenne den når den blir veteran?

Noen innspill rundt dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carbuetion:

Jeg flytter stortsett kun papir på jobb, så mekkingen er kun i garasjen. Bruker bare telefonen til streaming da. Så ulempene med mekking er heller begrenset.

Jeg har denne i dag:

nokia-3720-classic_2_01.jpg

Begynner å få lyst på noe nyere da jeg har hatt samme modell i 4år.. Funker ypperlig som skrumobil, Min er mistet i bakken hundre ganger er full av sveise og slipesprut, men det begynner å bli en stund siden jeg sluttet å gå med kjeledress på jobb..

Det er også kjekkere å kunne streame fra telefonen enn å måtte drasse med ipadden i verkstedet hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en E30 2 dørs 88 mod org 320, noen som har erfaringer fra ombygging av slike biler og få det godkjent? Hadde tenkt og smekke ned i en s50 maskin evt. Vet at bremser og alt skal stå i stil med motor, og at jeg må ha dok. Papirer på alt som blir bygd om, men er dette noe stort problem? Har jeg fordeler og heller godkjenne den når den blir veteran?

Noen innspill rundt dette? :)

viewtopic.php?f=1&t=134347 Les litt her så blir du litt klokere :);) Står mye om hva som kreves ved en godkjenning av s50 i e30 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carbuetion:

Jeg flytter stortsett kun papir på jobb, så mekkingen er kun i garasjen. Bruker bare telefonen til streaming da. Så ulempene med mekking er heller begrenset.

Jeg har denne i dag:

[ Bilde ]

Begynner å få lyst på noe nyere da jeg har hatt samme modell i 4år.. Funker ypperlig som skrumobil, Min er mistet i bakken hundre ganger er full av sveise og slipesprut, men det begynner å bli en stund siden jeg sluttet å gå med kjeledress på jobb..

Det er også kjekkere å kunne streame fra telefonen enn å måtte drasse med ipadden i verkstedet hver gang.

Hadde samme nokia telefonen som du har. Den fungerte greit å ringa med, og tålte juling!

Men da var ein Jevla dritt telefon!

Fordelen med onex i forhold til galaxy er at det er ingen lause deksler på den. så den tåler å ramle i bakken uten at innmaten fyker overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nokia Lumia 710 og denne telefonen er faktisk glimrende som businesstelefon. Telefonen er nå 7-8 måneder gammel og det har faktisk ikke vært et eneste problem med den. Windows Phone Mango kjører som en drøm. Jevnt, hurtig og totalt uten hakking/pauser uansett app). Skydrive, Spotify, 3-4 mailkontoer, gratis glimrende navigasjon... alt går som en drøm... samtidig. Legg til 1000-1500 kroner og du har en lekker 900/920 Lumia i hånden. Litt bedre skjerm (ikke mye bedre) og litt mer minne (trenger du egentlig ikke med 25 GB tilgjengelig via Skydrive, Dropbox etc.), men 900/920 har helt klart et vesentlig mer sexy design (som kan være verdt pengene)... :)

Nokia Lumia 710

lpjmt0cl8x5rfia19ynj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt det meste av telefonertyper via jobb. htc har itlukkende bedre byggekvalitet ann f.eks samsung.

winphone er ypperlig til business. jeg har en lumia 800 selv, og der er det aldri issues, synd den er utdatert.

lumia920 (om ikke apps er viktig) oneX, eller vent på nye nexus fra google. sistnevnte er råest på pairet og desidert billigst.

iphone er jo utelukket som du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...