Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

pusser ikke andre enn mine egne sko :lol: blanke og fine ble de iallefall! men merbart at de er brukt hver dag i 7-8 mnd :P

Hehe, jeg vet ikke hva du driver med, men når jeg jobba i som mekaniker fikk vi nye vernesko en gang i året omtrent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusser ikke andre enn mine egne sko :lol: blanke og fine ble de iallefall! men merbart at de er brukt hver dag i 7-8 mnd :P

Hehe, jeg vet ikke hva du driver med, men når jeg jobba i som mekaniker fikk vi nye vernesko en gang i året omtrent :)

Vel jobber som deleselger, så er ikke altfor aktiv jobb, men skoene slites godt utpå lageret, har et gigantisk lager, som atpåtil bygges om, så det er støv og skit, og skarpe kanter osv over alt, lite HMSvennlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Verneskoene mine brukte å være "godt brukt" når jeg bytta de ut etter ett år, enda jeg ikke jobba fulltid :P

Jeg har pensko jeg da :P skjønner ikke helt hvorfor, men alt skal visst være så staselig her :P så det er dressko, dressbukse og skjorte ;) og de skoene er mer enn godt inngått altså! :P

hver bidige dag, somregel 9-10 timer om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så gøy når folk starter ett innlegg med -> Vel...

Det er en ting alle bedrevitere som tror de er bedre en alle andre skriver.. Sier ikke at noen her er det, men slutt med det æ. :)

Vel.. ( :mrgreen: ) motorlampa mi lyser!!!!!!!! Hva er feil???!!!

Ingenting som er mer irriterende en sånne spørsmål heller :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pensko jeg da :P skjønner ikke helt hvorfor, men alt skal visst være så staselig her :P så det er dressko, dressbukse og skjorte ;) og de skoene er mer enn godt inngått altså! :P

hver bidige dag, somregel 9-10 timer om dagen

Åjaa. Var det på.. Bilia eller noe du jobbet?

Er vel for å gi kunder inntrykk av at dere er skikkelig proffesjonelle og at det dere leverer har kvalitet osv, regner jeg med.

Glad jeg ikke har dressjobb. Hver gang jeg bruker dress må den på rens.. :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å glemme at BMW'n er sjef pga. sin perfekte vektfordeling! Som da ikke blir ødelagt av de sandsekkene han har(hadde?) baki på vinterstid for å komme frem.

Så vektfordeling har ikke noe å si på vinteregenskapene, god peiling på bil du ja #-o De to pakkene med Fliser jeg hadde i bagasjerommet var mest for dama sin skyld, da ho ikke er den mest stødige på vinterføre og følte det tryggere med litt ekstra vekt over bakhjula. I år har jeg brenn nye Hakka R liggende så nå blir flisene liggende hjemme :wink:

At det var slutningen du klarte å trekke fra det innlegget viser veldig godt hva slags forumtroll du er.

Ingen vits å i diskutere med en som åpenbart har det å lage kvalme som et mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så gøy når folk starter ett innlegg med -> Vel...

Det er en ting alle bedrevitere som tror de er bedre en alle andre skriver.. Sier ikke at noen her er det, men slutt med det æ. :)

Vel.. ( :mrgreen: ) motorlampa mi lyser!!!!!!!! Hva er feil???!!!

Ingenting som er mer irriterende en sånne spørsmål heller :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Helt riktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...