Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Seriøst!? Hvordan klarer ett firma å gjøre så mange feil? Nesten så jeg hadde vært redd for å bo der etter endt bygging...

Det det kan du si, heldigvis så er de fleste feil rettet opp bortsett fra pipa men det går å leve med. Jeg og flere til er helt sjokkerte selv, har nesten vanskelig for å tro at det faktisk er mulig. Når de monterte ytterdøra feil så spurte jeg seriøst om de drikker på jobb, det er rett og slett bare tragikomisk :applause: Og man kan ikke skylde på dårlig utenlandsk arbeidskraft heller, er kun nordmenn som jobber der dog en god del lærlinger har jeg mistanke om. Har vært i prat med andre som har fått satt opp boliger av samme byggmester, like jævlig over hele linja. En av de måtte få flislagt badet 4 ganger pga skeive vegger og sviktende bjelkelag :shock:

Og det skummle er at at byggmestern er stor her i byen og har en rekke andre prosjekter å bygg rundt forbi. Grøsser ved tanken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en vakker bil! [-o<:love:

[ Bilde ]

:applause:

Pass deg nå, fredrik her her. Kan bli rabalder :lol:

Spydigheter vil jeg ha meg frabedt [-X

Ang bilen på bildet så synes jeg den var kjempeflott, en skikkelig klassiker :) W123 er Mercedesen sin det, laget den gang de virkelig produserte gode biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med RS og senk ser bra ut :P

Hmm... RS på e39, da må man enten ha store felger (noe som ikke ser ut på RS) eller ekstreeem senk og typ 17" som heller ikke blir top notch...

Noen som har bilder? jeg vil gjerne bli overbevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor #?

Det var mørkt, regn, dårlige lys og et 50 skilt som var halveis innkapslet i ei busk på en ukjent plass en sein kveld jeg skulle rekke ei ferge med tilhenger på slep.. 76 i 50 sone, 1 km over grensa til og miste sertifikatet. Ung og satt ut som jeg var turte jeg ikke si noe.. #-o

7500,- i bot og 3 mnd som endte med 6 fordi f***a på biltilsynet sente søknaden om å ta førerkort til feil politikontor 3 ganger. Ikke fikk jeg en beklagelse heller.

Men det er nå lenge siden, og har kjørt mer forskiktig siden. :)

Egentlig burde alle fått lappen i 1 år, for så og "miste" den i 3 mnd og få den igjen uten noe mer om og men. Du innser virkelig hva den betyr for deg da, og personlig ble jeg mye mer "ansvarsfull" i trafikken da jeg ble redd for og miste det igjen.. Så det hadde en positiv effekt på meg vertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...