Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinterhjula til merca er ganske stygge..er korroderte og generelt veldig stygge i lakken...Kan jeg bare pusse lett over og spraye på med sort farge? Eller må jeg ha varmebestandig lakk?

Skrevet

Du trenger ikke varmebestandig lakk, men bør knaskje ha en spesiell type som tåler litt mer i form av salt, vann bremsestøv osv..

Tror det finnes spraybokser med såkalt felglakk hos bilxtra og lignende butikker

Skrevet

Lykke til på eksamen og felgene burde du ha i normal felgfarge :) ikke chrome e,l det ser så "pakkis" ut..

Eller vent litt, ta hvilken farge du vil du :)

Skrevet
Vinterhjula til merca er ganske stygge..er korroderte og generelt veldig stygge i lakken...Kan jeg bare pusse lett over og spraye på med sort farge? Eller må jeg ha varmebestandig lakk?

Vanlig sølv felglakk på biltema. :)

36-7400_l.jpg

Skrevet

Gjør som E24Bimmer628Csi skriver... funker kjempefint. Her er våre vinterhjul litt tidligere i høst... :)

yz32jjk5cxcvlayhz7d9.jpg

Skrevet

Er alufelger som er "dritstygge" rett og slett...Noen har sølt no brun farge på dem, de har korrodert litt etc...ser ut til at det blir sort farge på dem..Hvor mange bokser av den biltema lakken trenger jeg?

Skrevet

puss dem og lakk dem med felglakk.. MEN!! for et bra resultat, bruk syregrunning! så trenger du ca 2 bokser med lakk med farge i tillegg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...