Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal betale toll på en vare.. Som ligger "låst" i tollen nå.. Må jeg betale toll på prisen for varen inkl frakt, eller er det kun for varen det skal betales?

Skrevet

Usikker.. Har ikke brevet foran meg, men fattern ringte i dag og sa at jeg måtte sende print-screen av betalingen for et sett baklykter jeg kjøpte i Tyskland.. Hva er forskjellen?

Skrevet

Toll er en avgift som kommer på bl.a. røyk, alkohol og andre ting, mens moms (25%) må betales på alt over 200NOK.

Skrevet
Too much powah?!

For mye power i den komoden der ja :lol:

Må ikke sitte på nettet i arbeidstiden da! ...

Du er unnskyldt, siden du er på bimmers ;)

Hadde (sein) lunsj, alene så da er det lov :)

Fått deg jobb -Erik-? :)

Bilsalongen :)

Skrevet

Hei.

Kjøpte nå netopp et Lorinser ratt med boss til min MB w201(vinterbil)

Noen som vet hvilke andre ratt som vil passe på bosset? :)

Har f.eks lorinser og momo lik borring på rattene, slik at momo også vil passe på bosset?

noen som vet? : )

Skrevet
Fått deg jobb -Erik-? :)

Bilsalongen :)

Gratulerer! :) Hva gjør du der?

Har quiz i juss nå, jeg blir så oppgitt over de som tar "konkurransen" så sykt alvorlig! Er to lag her som nærmest krangler seg imellom om hvem som har rett.. #-o

Skrevet

Synes jeg ser for meg en krangel i juss klassen..

Alle sitter og ramser opp lover at det og det er forbudt, og at de skal gå videre med at de har brutt den og den paragrafen hehe :)

Eller er dette bare noe jeg ser for meg at kunne vært litt festlig og høre på?

Skrevet

Det er noen paragrafer som flyr fram og tilbake ja..

Det er moro å se hvor barnslige de blir når det kommer til en liten konkurranse, så det er jo litt festlig..men skikkelig slitsomt også, utestemme inne betyr bare masse bråk :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...