Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

digg med en skinnende blank Mini igjen!! vi har stått i mange timer.. har hatt en som har gjort det meste, men jeg har gjort mitt jeg å, i tillegg til å skru på vinterbrakka, så fant jeg ut at jeg ville gi den og en liten shine!

bilder kommer imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen, med et nytt familiemedlem :) Bella Isetta, 13 uker gammel chihuahua :) den er driiiitsøt! :o

Kan ikke komme med slike påstander uten bilde? ;)

[ Bilde ]

Dårlig bilde men :P

Stanceworks hunden til Tzunami. Så nærme bakken som mulig, og snart full av stickers!

Neida, var så søt atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde tatt alvorsord med de som lager læreplanene. Det er faktisk latterlig hvor mye av tiden som går med til svada som 99.8% kunne klart seg uten. Norge ligger langt nede på listen over bra skolesystemer, så hvorfor ikke bruke ressursene på å lære noe nyttig..

Jeg føler jo at blokkfløyte spill og algebra VIRKELIG har hjulpet meg i livet... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hvem jeg stanga inn i rompa på istad :)

Selveste! :)

[ Bilde ]

:lol: lættis opplegg..kan ikke være skjult i en volvo engang :P

Men hmm...har jeg høyt montert bremselys? Det visste jeg ikke...rart...

Hårsveisen din er ikke til å ta feil av :) Kjørte bak deg i en E36 og blinka på deg i det du svingte av Schweigaardsgate.

hahaha jeg har faktisk NY sveis fortiden... 8) Merka no blinking, men siden det var i oslo sentrum så er jeg vant til blinking og tuting så gadd ikke reagere på det...

Møtte ett annet medlem idag.. smed-ett eller annet... fra Dal... Hei til deg igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen, med et nytt familiemedlem :) Bella Isetta, 13 uker gammel chihuahua :) den er driiiitsøt! :o

sorry as... men mannfolk med chihuahua....

GAY.

Haha :P godt det er dama sin da ;) den setningen avkrefter din påstand dobbelt opp, ikke min chihuahua, og at jeg har dame ;) Men det er svært lite mandig! :P fikk til og med med rosa bæsjeposer :o får kjøpe svarte i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen, med et nytt familiemedlem :) Bella Isetta, 13 uker gammel chihuahua :) den er driiiitsøt! :o

sorry as... men mannfolk med chihuahua....

GAY.

Haha :P godt det er dama sin da ;) den setningen avkrefter din påstand dobbelt opp, ikke min chihuahua, og at jeg har dame ;) Men det er svært lite mandig! :P fikk til og med med rosa bæsjeposer :o får kjøpe svarte i morgen :P

Glad kona hater slike smårotter... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passelig kaldt ute når det er is på innsiden av døra

[ Bilde ]

Kom fra Tromsø-området nå med båten.. Lasta opp med nvg-sild på torsdag.. Kommet til midt-norge igjen nå, og her er det faktisk kaldere enn det var inne i fjordene der oppe -.- Båten har iset sikkert 5cm snart, pga av at vi kjører spevann på RSW-kjølingen som kommer ut av tankene.. Gleder meg til vi skal stå ute og losse i 15-20timer i strekk.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passelig kaldt ute når det er is på innsiden av døra

[ Bilde ]

Kom fra Tromsø-området nå med båten.. Lasta opp med nvg-sild på torsdag.. Kommet til midt-norge igjen nå, og her er det faktisk kaldere enn det var inne i fjordene der oppe -.- Båten har iset sikkert 5cm snart, pga av at vi kjører spevann på RSW-kjølingen som kommer ut av tankene.. Gleder meg til vi skal stå ute og losse i 15-20timer i strekk.....................

Da fikk du vel oppleve litt vind også antar jeg, våkna to ganger natt til å går pga at huset rista..

Når det gjelder den lossinga anbefaler jeg egenmelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usedvanlig kald her i kveld, hele -8 men ellers veldig tørt og fint. Har pine meg hatt rene biler i en uke nå, ikke værst i november/desesmber :D Kaldstarta E34en her i stad også, maler slikemykt selv i 8 minusgrader :)

Hvem er Hamsund? :lol:

Pan er for øvrig en bok å anbefale. Det samme kan sies om Sult og Markens grøde av samme forfatter.

Du skjønte tydeligvis hvem jeg mente da.... #-o

Jeg ser heller gresset gro før jeg frivillig leser PAN eller noe annet fra gamle forfattere, skjønner ikke hvordan folk kan synes noe slikt er spennende. Men så kjører du jo Saab også da så det har kanskje sin naturlige forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...