Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sykt at det er mulig å kjøre på sommerdekk i indre Oslo for tiden, er jo desember ffs :o

Jeg har sommerdekka på E90en ennå, er 6 minus her men veldig tørt så det går helt fint. Har vinterdekka på E34en da, som backup hvis det plutselig skulle lave ned før jeg har fått somla meg til å sette på vinterdekka på 325en :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med å skrive der, men så er det vel nærmere ti år siden jeg registrerte meg også. :)

æsj, er en kar jeg skulle prata litt med serru, men finner ikke noe PM, og får ikke kommentert i tråden hans :S

Står bare

You may not post new threads

You may not post replies

You may not post attachments

You may not edit your posts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt billig lego på nett??

Pixmania pleier ofte å ha greie priser om det er sett du er ute etter. Om det er snakk om løse klosser er bricklink.com stedet.

æsj, er en kar jeg skulle prata litt med serru, men finner ikke noe PM, og får ikke kommentert i tråden hans :S

PM får du ikke sendt uansett, da du må ha et visst antall poster, men hvorfor du ikke får svart har jeg ikke svar på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi vore å henta leikebil til pappa, lotus elise 111s, fyfaen for en morsom bil! :D

Rått 8)

Du!! Ett spm.. Når du hadde duplex eksosen på din E39, hvilken diffusor hadde du? Eisenmann 4x76mm passer ikke på m5 diffuseren skjønner du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...