Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Få tak i litt "kaldtemperaturfett" og sprøyt inn i låsen, så funker det nok :)

så kan du slippe å tenke på å selge den :D

Må nok prøve å få tak i det, funker middlertidig med WD40 iallfall. Bilen har nok fått litt kuldesjokk, har gått mange år i Stavanger før jeg kjøpte den og slik jeg forstår så er det ikke rare vinterne der :) Også skulle jeg vært litt føre var med å gjøre den vinter klar ved å smøre opp låser etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns audi sliter med å fornye seg.

Tja, jeg skal ikke forsvare Audi på noen måte for jeg skjønner hva du mener, men BMW må være iblant de bilmerkene på markedet som fornyer seg minst ;) F31 er griselekker, men bak ser den bare ut som F10. Hvem ser forskjell på F10 og F01, uten vi BMW-interesserte?

Interiøret i E9x er trist, i F30 har fått på et stag, eller "levegg" i midtkonsollen som skal gjøre den mer førervent, men det er den ikke, trist. BMW burde komme med noe skikkelig nytt, noe som oser kvalitet og skiller seg ut og ha mer fokus på interiør. F30 er pen og på rett vei, dessverre er standard F10 bare en i mengden på dagens veier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns audi sliter med å fornye seg.

Tja, jeg skal ikke forsvare Audi på noen måte for jeg skjønner hva du mener, men BMW må være iblant de bilmerkene på markedet som fornyer seg minst ;) F31 er griselekker, men bak ser den bare ut som F10. Hvem ser forskjell på F10 og F01, uten vi BMW-interesserte?

Interiøret i E9x er trist, i F30 har fått på et stag, eller "levegg" i midtkonsollen som skal gjøre den mer førervent, men det er den ikke, trist. BMW burde komme med noe skikkelig nytt, noe som oser kvalitet og skiller seg ut og ha mer fokus på interiør. F30 er pen og på rett vei, dessverre er standard F10 bare en i mengden på dagens veier. :)

Hos BMW må du vel opp i 6-7 serie for å få det flotteste og mest innovative interiøret. Det ser griselekkert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns audi sliter med å fornye seg.

Tja, jeg skal ikke forsvare Audi på noen måte for jeg skjønner hva du mener, men BMW må være iblant de bilmerkene på markedet som fornyer seg minst ;) F31 er griselekker, men bak ser den bare ut som F10. Hvem ser forskjell på F10 og F01, uten vi BMW-interesserte?

Interiøret i E9x er trist, i F30 har fått på et stag, eller "levegg" i midtkonsollen som skal gjøre den mer førervent, men det er den ikke, trist. BMW burde komme med noe skikkelig nytt, noe som oser kvalitet og skiller seg ut og ha mer fokus på interiør. F30 er pen og på rett vei, dessverre er standard F10 bare en i mengden på dagens veier. :)

Bmw kommer med 4 serie da. Den er ganske fet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skal ikke forsvare Audi på noen måte for jeg skjønner hva du mener, men BMW må være iblant de bilmerkene på markedet som fornyer seg minst ;) F31 er griselekker, men bak ser den bare ut som F10. Hvem ser forskjell på F10 og F01, uten vi BMW-interesserte?

Interiøret i E9x er trist, i F30 har fått på et stag, eller "levegg" i midtkonsollen som skal gjøre den mer førervent, men det er den ikke, trist. BMW burde komme med noe skikkelig nytt, noe som oser kvalitet og skiller seg ut og ha mer fokus på interiør. F30 er pen og på rett vei, dessverre er standard F10 bare en i mengden på dagens veier. :)

Nå synes jeg ikke Audi er så veldig innovative de heller når det gjelder design. Du snakker om at man ikke ser forskjell på de forskjellig BMW modellene, det gjør man iallfall ikke på Audi. Der er pine meg nesten alt likt og like kjedelig i designet. Elegant ja, men kjedelig! Bedre blir det ikke at de i de senere år har "hermet" etter BMW med førerorientert dasjbord :roll:

BMW bytter også design tema oftere enn Audi synes jeg. Man begynte sent på 80 tallet med E32 og E34 som sto for rene, moderene og kraftige linjer. På begynnelsen av 2000 tallet var det nytt design tema, nå var de innovativt, tidløst og stilfullt design som ble presentert med E65 og E60. Så på sent 2000 tall så var det de mer elegante og kraftige linjer som sto i sentrum med F01 og F10. Hos Audi så har liksom hver modell bare glidd over i en ny modell liksom, stilen er den samme på alle sammen. Se bare på A6 C6 og A6 C7 hvor mange likhetstrekk de har med hverandre....

Og jeg skal ikke en gang begynne å snakke om kjøreopplevelse og opplevd kvalitet på Audi kontra BMW, her er det 10-0 til München for å si det sånn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå skal ikke jeg begynne diskutere Audi vs. BMW her inne igjen hvertfall :P Men er det noe gale med å holde på samme design tema? Klarer man å holde på det samme trygge, samtidig som man også utvikler og forandrer (noe jeg selv synes audi klarer), så er det helt topp. Se bare på 911, samme design temaet siden 63 :) Synes Audi lager noen av de fineste bilene for tiden, spesielt de nyeste faceliftene av div. mod. som har bitt mye renere og stilfulle en pre-face, med bla. spesielt A4 og A5. Så en Rs5 facelift i NYC da jeg var der i høst. Ble helt nummen i knærne. Perfekt :P

Førerorientert dashbord, har Audi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ville vanen! Selv etter kun tre runder på glødinga :P

http://youtu.be/ITIi5N8ZZq4

prøvde traktoren idag og, fikk et hark så ville den ikke, så kjøpte ny diesel, tror det er sommerdiesel på den.

film kommer når den fyrer, prøver igjen imorra :P

Vanen var skuffende lettstarta i dag! Forventa også masser av røyk, men neida :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens... Les det jeg skrev innledningsvis:

"Tja, jeg skal ikke forsvare Audi på noen måte for jeg skjønner hva du mener"

Calm da fakk down..

Jeg synes ikke å ikke skifte design er ille(jeg liker at bilene kjører et varemerke for eksempel Porsche), men når BMW gikk fra E46/E39 til E60/E90 så gjorde de en megafeil med interiøret. Audi klarer i det minste å toppe sitt gamle hver gang. BMW er på vei opp! :) Jeg snakker da om de vanlige bilene, ikke A7, 6-serie osv da disse faktisk er rå uansett...

Eksteriørmessig mener jeg også BMW gikk på en smell med E90/91 og E60/61, de er absolutt på vei opp med F10 og F30. De er ikke veldig fornyet men de har kommet seg tilbake til der de burde være, og kan fortsette BMW-trenden der hvor de slapp med E46/E39.

Forstå meg rett, vær så snill.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...