Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp vite at en kollega av svigerfar gjerne ville kjøpe E34en min, han hadde visst vært veldig interessert også :) Men jeg kan da ikke selge trofaste gråtass.. :? Var inne på tanken her om dagen da dørene nektet å lukke seg pga kulda men det er utrolig hva man får til med WD40 8)

Nei den får bli i mitt eie :)

Merkelig at du er så glad i bilen din, trofast og alt det der, men så skjer en liten filleting som at døra/dørlåsen fryser og du tenker på å kvitte deg med den? Det er jo en bagatell så liten som det går an å få det! Hva skjer om du går tom for bensin en dag? Rett på finn.no med skiten?

Tenkte akkurat det samme hehe. Fryste dører er standard på biler i kulda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp nå litt av folkens! vi har alle blitt frustrerte over fryste dører eller biler som ikke vil starte ordentlig pga kulda.

vi skjønner jo hva han mener! det er kaldt og surt, men dørene vil ikke lukke seg og man fryser mere og mere.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår Fredrik 90 godt jeg. Tror nok det var en smule ironi i innlegget også, men det er det vel i deres og :P Er man oppe tidlig om morgenen, trøtt og irritabel og det er drit kaldt. Da kommer det mange stygge ord fra munnen min dersom det oppstår små bagateller. Bilen skal selges, kanskje bare kjøre den til knoksen. 30 min senere er alt helt fint og bilen skal jeg ha livet ut :) Slik blir det bare. Spesielt dersom man også er vant med nyere biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens starte traktor update, fikk helt på ny diesel, tømte filteret og pumpa fram dieselen igjen, satt på batteriet, og gjort klart til å prøve å fyre,

tok kabelen til starteren på plusspolen (hakke giddi å satt på bryter :P) men starteren har satt seg, så må ta den av og løsne den, men gidder ikke før det er lyst lørdag

to be continued :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder fortsatt fast ved at de ødelegger det historiske ved hele konseptet M3, men det ser ikke ut som noe dum konseptbil ;)

Helt enig. Ikke-coupé M3, hva tenker de på... Men det måtte jo komme, ganske naturlig å smette inn en 4-serie der...

Tenk å ta BILDE istedet for å løpe bort og gi en hjelpende hånd som ville redda liv..

Han sa at han tok bilde fordi mannen ikke så ut til å kunne bli reddet likevel. Seriøst, man PRØVER hvertfall... Veldig stygg sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...