awt Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Man får akryl i "tannkremtuber" også, så om det ikke er så mye holder nok en slik. Man får den i de mest vanlige hvitnyansene også, eggeskallhvit, eggehvit og alt det der.
spruddel Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Hvordan renser man LMM? Leser alt forskjellig på nettet, noen som har noen bra tips?
koll Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Var på et verksted en gang. Og der var det en som renset sin lmm til sin Alpina B10 Biturbo i diesel
awt Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Hmm... jobber til 5 i dag, "vors" på hotell opera starter 5, buss til julebord går 6, kommer sikkert ikke hjem før sent i natt/tidlig i morgen, og jobb kl. 10 i morgen tidlig..Har et spennende døgn foran meg! Jeg fikk beskjed på onsdag at jeg skulle reise på jobb samme kveld, så ble det ikke noe av det, men torsdag et annet sted, så ble det fredagen (i dag) et nytt sted igjen. Klokken åtte i dag fikk jeg beskjed om at alt var kansellert og slo meg til ro med det, før jeg fikk kontrabeskjed i 10-tiden og måtte hastebestille en drosje for å nå bussen til Bergen som jeg er på nå. Så er jeg fremme dit jeg skal rundt 17, begynner på jobb klokken 19:00 og skal jobbe i 12 timer. Hipp hurra! I tillegg er det bare 13 dager siden jeg var der, samt at jeg skal ut igjen 20. desember. Morsom jul.
Hawkon88 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Kjenner jeg er glad som ikke jobber på båt/offshore..
liffi Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Noen som kjenner til denna? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38735142
spruddel Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Noen steder i Oslo som selger crc mass air flow sensor cleaner??
-Roger- Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Nye kanaler, plater og en innerskjerm til E30
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Jeg har så lyst til å vaske mine to møkkete biler, men det er bare det at det er -7 ute Får håpe saltet på bilene ikke jobber like "effektivt" nå som der så kald selv om jeg gjerne skulle ha spylt av faenskapet
Robkill Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Salter de nå da? Blir aldri salta her om det er kaldt, hjelper liksom ikke stort
Anbefalte innlegg