Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bytta også batteri i begge nøklene på E91`n jeg hadde.. Trodde den var oppladbar, da han fjotten på BMW i Kristiansund sa det

Det var på Bavaria de fortalte meg også at man bare stakk nøkkelen inn og så lada den.....jækla "plommetjuver" altså..... :roll:

Ahh.. Som på Suzukien til svigermor altså. Snedig. ;)

.....eller på KIAen til tanta til dama. Det er en 2012 modell da så skulle kanskje bare mangle. MB CL hadde jo dette alt i 2000 :wink:

Hvilken modell er e34'a di?:) e monterte trådløst sentrallås i sommer, men den koda e til å funke med en fjernkontroll som e i tilleg til nøkkelen, ergo den tar mye plass :P får en nøkkel til e36 som en kan kode med lås på?:P fjernstyringa funker fjell nå, men irr å ha den kontrollen hengende på nøkkehanken -_-

Det er en 1994 modell :) Det er en sånn eksta fjernkontroll på nøkkelen, men den er original da. Vet ikke om man fikk fjernkontroll i selve nøkkelen på E34, ikke dårlig i grunn med fjernstyrt sentrallås dengang :wink:

På min E34 fra 1994 har jeg trådløs sentrallås integrert på nøkkelen.

Den ser slik ut:

xz7l00pgtd8sq6zllqu7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 fra 95 hadde vel integrert fjernkontroll på nøkkelen..

Hva E34 hadde vet jeg ikke :/

Det tror jeg stemmer faktisk, det samme gjelder også E34 om jeg ikke tar feil. Nøkkelen ser da ut som på tidligere E39, den store plastklumpen med gummiknapper som går i stykker...

Edit: Sånn som bcRicard har bilde av ja, bare ikke i kinakopi :P

På min bil er det 3 ting som rett og slett irriterer meg at jeg ikke har.

1. Comfort Access

2. Elektriske stoler

3. M-sport understell. Jeg har M-sport pakke med bortfall av understellet #-o

På min så savner jeg veldig.

1. M-sport (har M sport understell)

2. Elektriske sports stoler

3. Koppholdere

På E34en så savner jeg:

1. El stoler med memory

2. Original telefon

3. Cruisecontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det en god stund til vi får se den her til lands. Fabrikken den skulle bygges på i Belgia(?) skal plutselig legges ned, og produksjonen skal flyttes til et annet sted. Denne prosessen gjør at det kan ta rundt to år før vi får se den på veiene i Europa, og da har man en ny bil som igrunn er to år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...