Marius2002 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Dette klippet må virkelig være noe for min navnebror Fredrik90. Legg merke til to ting... Perstads genser (ingen ekstra kommentarer nødvendig) og at man i 1988 måtte forklare hva akronymet "BMW" betyr (iallefall for folk flest). Slik var det faktisk på denne tiden. Svært mye vann har rent i havet siden den gangen... Disse testene var rett sjarmerende! Jeg sitter nå å ser igjennom de forskjellige, absolutt verdt det. E36 i 1991: http://youtu.be/p7Zao5dH0DE
hypah Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Fy dæven så gromt føre!!!! Sikker på at bilen har gått flere meter med sida først enn fronten idag
Kjexx Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Bilen min vandrer fra høyre til venstre når jeg styrer rett frem.. Er det noen av dere som har noen idè om hva som kan forårsake dette? Jævlig irriterende.. e39
316 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Kult å kjøre rundt i ghettostrøka i Oslo nå, frosne pakistanere med snøskuffe har jeg ikke sett så mange av noen gang !
-Erik- Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 [ Bilde ]Har nabo med traktor. Jeg også Men blits eller utelys var det dårlig med
SofaKingFresh Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Og der var man ferdig på jobb. Inn i bilen nå da vel. Nei, vent. Måke RUNDT bilen, børste av snø PÅ bilen og håpe man ikke setter seg fast 3. gangen i dag..
hypah Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Bilen min vandrer fra høyre til venstre når jeg styrer rett frem.. Er det noen av dere som har noen idè om hva som kan forårsake dette? Jævlig irriterende.. e39 Hater når det skjer...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Dette klippet må virkelig være noe for min navnebror Fredrik90. Legg merke til to ting... Perstads genser (ingen ekstra kommentarer nødvendig) og at man i 1988 måtte forklare hva akronymet "BMW" betyr (iallefall for folk flest). Slik var det faktisk på denne tiden. Svært mye vann har rent i havet siden den gangen... Ett herlig klipp Takk Artig å se hva man la vekt på i biltester for over 20 år siden, forbruker vennligheten er en helt annen enn i dagens tester hvor det er alt for stort focus på ytelser og design Ikke vanskelig å se for seg hvor flott E34 var da den kom, og jammen er den ikke like flott den dag i dag synes jeg.
Hawkon88 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Jeg syns det var vittig at de syns lyden fra motoren var for stille "det var vanskelig å høre om motoren gikk".
-Roger- Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Ja, og at det kunne skape problem i lyskryss for eksempel haha
Anbefalte innlegg