Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette klippet må virkelig være noe for min navnebror Fredrik90. Legg merke til to ting... Perstads genser (ingen ekstra kommentarer nødvendig) og at man i 1988 måtte forklare hva akronymet "BMW" betyr (iallefall for folk flest). Slik var det faktisk på denne tiden. Svært mye vann har rent i havet siden den gangen... :)

Disse testene var rett sjarmerende! Jeg sitter nå å ser igjennom de forskjellige, absolutt verdt det. :)

E36 i 1991:

http://youtu.be/p7Zao5dH0DE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klippet må virkelig være noe for min navnebror Fredrik90. Legg merke til to ting... Perstads genser (ingen ekstra kommentarer nødvendig) og at man i 1988 måtte forklare hva akronymet "BMW" betyr (iallefall for folk flest). Slik var det faktisk på denne tiden. Svært mye vann har rent i havet siden den gangen... :)

Ett herlig klipp :D Takk :)

Artig å se hva man la vekt på i biltester for over 20 år siden, forbruker vennligheten er en helt annen enn i dagens tester hvor det er alt for stort focus på ytelser og design :) Ikke vanskelig å se for seg hvor flott E34 var da den kom, og jammen er den ikke like flott den dag i dag synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...