Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe... Som jeg har nevnt tidligere så "samler" jeg opp ett par tre dager, koser meg med da to tre pils i slengen. Siden de fleste av disse ølsortene er noe jeg aldri har smakt før gir jeg dem terningkast. :-) Siden ikke alle er like gode har jeg noen kalde Carlsberg på lur. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg som hadde den bilen der for noen år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig er utrolig er at etter mange år i utlandet savner jeg alminnelig Ringnes Pils. Gi meg en god norsk loffskive med nykokte reker, litt majones og litt sitronsaft samt en Ringnes (gjerne sommerpils)... ahhh... Nirvana... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig er utrolig er at etter mange år i utlandet savner jeg alminnelig Ringnes Pils. Gi meg en god norsk loffskive med nykokte reker, litt majones og litt sitronsaft samt en Ringnes (gjerne sommerpils)... ahhh... Nirvana... :)

Nå blir jeg riktig sulten her, men bytter gjerne ut pilsen med en kald og god Cola på glassflaske :D Er avholdsmann jeg vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne bytte ut øllet, med hvitvin eller eplemost, men brus orker jeg ikke... :)

Dansk Tuborg er litt forskjellig fra norsk Tuborg (og norsk øl generelt). I Norge følger man den såkalte renhetsloven anno 1500 et eller annet og den sier at man kun må bruke vann, malt, humle og gjær. Her i Danmark putter de alt mulig i øllet... mais, sirup, honning... you name it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...