Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Som jeg har nevnt tidligere så "samler" jeg opp ett par tre dager, koser meg med da to tre pils i slengen. Siden de fleste av disse ølsortene er noe jeg aldri har smakt før gir jeg dem terningkast. :-) Siden ikke alle er like gode har jeg noen kalde Carlsberg på lur. :-)

Skrevet

Det som virkelig er utrolig er at etter mange år i utlandet savner jeg alminnelig Ringnes Pils. Gi meg en god norsk loffskive med nykokte reker, litt majones og litt sitronsaft samt en Ringnes (gjerne sommerpils)... ahhh... Nirvana... :)

Skrevet
Det som virkelig er utrolig er at etter mange år i utlandet savner jeg alminnelig Ringnes Pils. Gi meg en god norsk loffskive med nykokte reker, litt majones og litt sitronsaft samt en Ringnes (gjerne sommerpils)... ahhh... Nirvana... :)

Nå blir jeg riktig sulten her, men bytter gjerne ut pilsen med en kald og god Cola på glassflaske :D Er avholdsmann jeg vettu :wink:

Skrevet

Iskald glasscola er perfekt i sommervarmen etter å ha vasket bilen i ett par timer...

Forresten..de nye plastflaskene er umulige å drikke fra med en hånd mens man kjører bil...

Skrevet

Jeg kan gjerne bytte ut øllet, med hvitvin eller eplemost, men brus orker jeg ikke... :)

Dansk Tuborg er litt forskjellig fra norsk Tuborg (og norsk øl generelt). I Norge følger man den såkalte renhetsloven anno 1500 et eller annet og den sier at man kun må bruke vann, malt, humle og gjær. Her i Danmark putter de alt mulig i øllet... mais, sirup, honning... you name it.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...