Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

170 og 350k km.

350 ja da er den vel jæklabillig også regner jeg med :D

Jepp. Hvis den ikke viser seg å ry i staver om etpar uker og alt må byttes og repareres..

Målet er en fornuftig diesel, med potensiale for litt glede, uten å tømme kontoen og lurer på om ikke E90en kommer til å vise seg å bli dyr å ha etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Kom over en skikkelig goof i kveld.

I Dexter sesong 7 episode 11.

Hun Debra Morgan har tidligere kjørt en grønn E36 cab, men i det siste har hun en sølv E46 cab.

I nevnte episode får du se noen scener når hun sitter i E46en sin, og senere er hun i en ulykke med velt.

Dexter mistenker at hun ble dopet ned, og gikk til stedet vraket var lagret.

Da hentet han ut en vannflaske fra en sølv E36 cab. Denne hadde i tillegg standard fangere og ratt(firkantet), annen farge på nyrene og sort håndtak, mens hennes E46 til vanlig har m-sport ratt(rundt og med knapper) og sølvhåndtak på dørene etc. Det eneste som var likt mellom E46en og E36-vraket, var sølvfargen og grått skinninteriør. Ikke engang dørpanelene lignet. Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette armageddontullet synes jeg ikke veldig mye om, folk styrer så masse for ingenting. Likevel synes jeg det er moro at leftlanenews har laget en liste over biler man må ha for å overleve:

http://www.leftlanenews.com/10-cars-hel ... lypse.html

- Toyota Landcruiser og Hilux

- Mercedes w123

- Izuzu vehiCross

- Alfa Romeo 8C Competizione

- Mercedes G-Wagen

- Ford SVT F150 Raptor

- Amphiecar

- Hummer H1

- Volvo 200-serien

- Panther-platform Ford

:)

Tror nok jeg hadde gått for en Marauder 8)

!

http://www.paramountgroup.biz/en/marauder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Hun Debra Morgan har tidligere kjørt en grønn E36 cab, men i det siste har hun en sølv E46 cab.

I nevnte episode får du se noen scener når hun sitter i E46en sin, og senere er hun i en ulykke med velt.

Da hentet han ut en vannflaske fra en sølv E36 cab. Denne hadde i tillegg standard fangere og ratt(firkantet), annen farge på nyrene og sort håndtak, mens hennes E46 til vanlig har m-sport ratt(rundt og med knapper) og sølvhåndtak på dørene etc. Det eneste som var likt mellom E46en og E36-vraket, var sølvfargen og grått skinninteriør. Ikke engang dørpanelene lignet. Morsomt.

La også godt merke til den der.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Slikt legger jeg også merke til, er alltid eldre modeller av samme bil som blir brukt i krasjsener :roll: Man kan se en Amerikansk actionfilm hvor helten raser etter skurkene i en brenn ny Suburban, skurkene skyter på bilen med bazoka og i det nanosekunde av en sene når bilen går i lufta (etter at helten har kaste seg ut i fart i 200 km/t) så er det plutselig en tidlig 90 talls Sub med kjipe originalfelger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=229742

må bare slenge inn den her, det er så sykt billig at jeg unner alle det kuppet :P

1. Signaturen din, jeg hater den.. Hva er greia?

2. Tenk om alle skulle spammet her med ting de selger?

3. Er det ikke du som prøvde å selge en wow-konto her for en stund siden?

Skjera? :lol:

Edit: Grattis med dagen, Fjeldern! Flaks at verden ikke gikk under da, kanskje du får feire bursdag læll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...