Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som er gode på Apple/Søppel og iTunes? Jeg har vært så uheldig å kjøpe kjærringa en iPod Shuffle. Vi får ovehodet ikke til å overføre noe til den fra iTunes 11. Knappen eller funksjonen liksom mangler?? Dette er noe av det minst brukervennlige dritten jeg overhodet har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er gode på Apple/Søppel og iTunes? Jeg har vært så uheldig å kjøpe kjærringa en iPod Shuffle. Vi får ovehodet ikke til å overføre noe til den fra iTunes 11. Knappen eller funksjonen liksom mangler?? Dette er noe av det minst brukervennlige dritten jeg overhodet har vært borti.

Tror problemet er mellom hodet å tastaturet :lol:

Et alternativ er å importere låter inn i Spotify og lage playlister der. Tror du kan importere playlister også fra Itunes til Spotify. Jeg synker min iPod via Spotify ikke iTunes. Bruker Spotify en del så kjekt å ha alt et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotify?? Hva er det..? :P

Problemet er kanskje et sted mellom hodet mitt og de hos Apple sin har designet og bygd opp programmet. Vi tenker ikke likt. Skulle tro de aldri hadde prøvd å kopiere filer til en vanlig spiller, DET er brukervennlig det. Apple-fanboys som hyler og skriker om hvor genialt brukervennlige disse produktene er kan åpenbart ikke ha prøvd noe annet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har huset fullt av apple og android og microsoft og symbian/belle refresh produkter. Alt fungerer her hvertfall. Holder en knapp på apple da jeg føler det er enklest å bruke, ikke minst overføring av musikk og bilder.

http://www.apple.com/no/support/

http://www.apple.com/no/support/ipodshuffle/

http://www.apple.com/no/support/itunes/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tips ang best plassering av løftebukk?

er en 2 søyler

garasjen er 7,5m dyp, og 4,5m brei,

vanlig bil er under 5m lang, så har jo litt dybdemuligheter å velge mellom,

kan jo ha den langt inne eller langt ute eller midt på,

noen erfaringer som funker i praksis (dvs slipper å irritere seg over den når man gjør andre greier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet av en billigbil på skilt som kan leve i noen få dager? Type vrakpantpris!

Det meste holder vel i noen få dager, spørs bare hvor langt du skal kjøre på de få dagene :wink: En kompis kjøpte en rævkjørt og herja E34 520I for 3000,- den varte i ett år......før den ble påkjørt i ræva og kondemnert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet av en billigbil på skilt som kan leve i noen få dager? Type vrakpantpris!

Det meste holder vel i noen få dager, spørs bare hvor langt du skal kjøre på de få dagene :wink: En kompis kjøpte en rævkjørt og herja E34 520I for 3000,- den varte i ett år......før den ble påkjørt i ræva og kondemnert :wink:

Poenget er at den skal være kjørbar, og ikke en feil såpass stor at den garantert vil ryke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at den skal være kjørbar, og ikke en feil såpass stor at den garantert vil ryke.

Åja, på denne bilen var det vel kun stort sett motor, ratt og pedaler som virket :lol: Må vel finnes noe sånn halvgreit Toyota eller Ford søppel ingen vil ha, pleier jo å være mye bil for penge slike. En bekjent hadde en Fiesta til 5000,- i lange stunder, den fikk jaggu juling også så vidt jeg kan huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...