Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Statens Vegvesen har en iDings-app som gjør samme nytten, muligens den er bedre?

Jeg har bare opplevd at jeg ikke har fått treff ytterst få ganger, og da har det vært biler som nylig er blitt registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei.. Har ikke vært så mange plasser der.. Kun på trålbøteriet på Husøya, og lånt bil derifra opp til butikken.. Tror vi skal bort til Karmøy Winch..:)

Ja, det hadde jo vært en mulighet! :) Driver og ser på finn om det er noe der jeg kan kjøpe (gjør vi alltid når vi skal til kai en plass :lol:), men ikke funnet noe enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firmaet jeg jobber i har base rett over trålbøteriet, så er litt der. Karmøy Winch er ikke så veldig langt unna det heller.

Du får gi et pip om du kjeder deg mens du er der. :) Kjenner til det der med finn.no, gjør det samme selv når jeg skal på jobb, uten at jeg igrunn skal ha noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rett ovenfor butikklokalene til Trålbøteriet. Man går rett på bygningen om man går ut døren med vei/parkeringsplass i mellom. Det er godt mulig Trålbøteriet har flere lokaler da. :)

Hvorvidt det er et godt kjøp eller ikke skal jeg ikke si noe på, men den har vært til salgs i over et år. Selgeren er her inne også forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bor i Ålesund og gidder å gjøre meg en tjenste?

Har mer eller mindre kjøpt en bil rett utenfor, Haram tror jeg det heter, men gidder ikke å reise ned å hente den.

Magefølelsen sier at det er småscary å overføre masse penger til en random fyr som har annonsert på finn og anta at han sender bilen som avtalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rett ovenfor butikklokalene til Trålbøteriet. Man går rett på bygningen om man går ut døren med vei/parkeringsplass i mellom. Det er godt mulig Trålbøteriet har flere lokaler da. :)

Hvorvidt det er et godt kjøp eller ikke skal jeg ikke si noe på, men den har vært til salgs i over et år. Selgeren er her inne også forsåvidt.

Ååh, der ja.. Da er jeg med.. Ja, kan godt hende, men er nede på Husøya vi bruker å være.. Der som det er en del offshore-aktivitet..! Ligget en del MOB-båter fra offshore-installasjoner der, store rør osv..

Hehe, nei vet den har ligget lenge.. Har fulgt med markedet en god stund nå.. Rart hvordan enkelte ryker kjapt, mens andre ligger i mnd`s vis.. Mange uten nevneverdige forskjeller i pris/utstyr etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er nok der. :)

Jeg syntes denne hadde en veldig bra pris. Kanskje ikke den mest spennende motoren sammenlignet med mange andre, men absolutt en motorisering som fungerer. Det som trekker ned prisen er nok mangelen på automat samt litt lite utstyr, men fortsatt en veldig god pris for en e61 med facelift.

Ser den har både xenon, hengerfeste, panoramasoltak (hvorvidt dette er et pluss kan nok diskuteres, men jeg kunne gjerne tnekt meg det, tror jeg) og automatisk klima også. Mer enn dette trenger man igrunn sjeldent, og isåfall kan det ettermonteres. :)

"Fordelen" med at akkurat denne har manuell girkasse er at 520d med automat ikke fikk joystick-girspaken før på 2008-modellene, her slipper man å irritere seg over det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil interiør, feil eksteriør, og mangler 2 sylindre :oops:

Jeg har bestemt meg for at om jeg kjøper E61, så skal det være følgenge:

Stor navi med delt skjerm (en dvd-unit og en cd-spiller, og ikke alt i ett)

M-sport utvendig og innvendig

Gjerne delskinn

Helst 6`er

Mørkt interiør, eller mørkt interiør med delvis lysere dørsider og stoler (grå/beige etc)

Lyst dashbord osv, d er uaktuelt.. Heller ikke det vanlige rattet er ønsket.. Myye penere med M-sport ratt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av motoren er det en enkel jobb å montere tingene du lister opp. :)

Ang. navien synes jeg den som kom i 2009 er såpass mye bedre at det er en "fordel" å kjøpe en bil uten nettopp navi, da har man en utmerket grunn til å bytte (denn nye har forøvrig ikke egen dvd-unit, så ikke se deg blindt på det). :D

Interiørmessig bør jeg vel igrunn ikke si så mye selv, men er enig i at det er litt for lyst. Ang. rattet og M-sport eksteriør er jeg oså veldig enig, men til den prisen kunne jeg nok fordøyd noen kameler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...