Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fordelen med å være edru på fest er at du kjører selv til og fra. Da kan du dra når du vil uten å være bekymret for å skaffe deg skyss hjem. Det benyttet jeg meg av ofte den tida jeg var ute. I tillegg er jeg en sånn som plutselig bare blir borte.... :lol:

Det er helt sant, men bakdelen med å kjøre er at ALLE skal ha deg til å kjøre seg hjem.... :lol:

Og ikke minst at det er møkkakjedelig å prate med fulle folk når man selv er edru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid edru og kjører alltid. Alle venner vet det. I og med at jeg er dumsnill blir det ofte tur innom byen på vei hjem for å lesse av drita venner (jeg pleier sjeldent å gå ut, spes i Oslo, møkka-utesteder alle sammen), men jeg bor selv så og si i sentrum og har ingenting i mot det.

Har dog noia for at de skal rulle ned vinduet og skrike ut, spy eller søle alkohol i bilen (tekstilseter). En gang spydde en kompis av en kompis, og etter det har jeg vært langt strengere på å si nei til folk med tunge øyelokk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å være edru på fest er at du kjører selv til og fra. Da kan du dra når du vil uten å være bekymret for å skaffe deg skyss hjem. Det benyttet jeg meg av ofte den tida jeg var ute. I tillegg er jeg en sånn som plutselig bare blir borte.... :lol:

Det er helt sant, men bakdelen med å kjøre er at ALLE skal ha deg til å kjøre seg hjem.... :lol:

Cluet er å dra hjem før alle andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vrakpanten på 2500kr !

har 3 biler jeg skal høgge, så er 1500spenn ekstra i lomma det :P (500kr x 3)

men om noen skulle ville ha en ribba e30 325 cab 87mod eller en ribba 88 325ix touring (3'de bilen er brent så bare å høgge) så er det bare å si fra, har papira på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmepris i den forstand at man vet sjeldent hva som befinner seg bak hjulbuelister osv..

Som du skriver, forholdsvis høy km.stand også.. Trenger ikke være strøkent og bra fordi om samme personen har kjørt bilen fra dag 1 nei.. Nå kan det jo hende at vedkommende har lagt den ut for litt "mye" i håp om at noen skal by f.eks 80, og det er det han faktisk ser for seg..

Min har gått under halvparten, med dokumentert km.stand, ser bedre ut (etter min mening ut av bildene), og jeg betalte mindre enn det som han forlanger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmepris i den forstand at man vet sjeldent hva som befinner seg bak hjulbuelister osv..

Som du skriver, forholdsvis høy km.stand også.. Trenger ikke være strøkent og bra fordi om samme personen har kjørt bilen fra dag 1 nei.. Nå kan det jo hende at vedkommende har lagt den ut for litt "mye" i håp om at noen skal by f.eks 80, og det er det han faktisk ser for seg..

Min har gått under halvparten, med dokumentert km.stand, ser bedre ut (etter min mening ut av bildene), og jeg betalte mindre enn det som han forlanger der..

syntes den var dyr jeg....

dette er et bedre kjøp i mine øyne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38892155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...