Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Idag må jeg få tauet volvoen til verksted...regreima har hoppet av så må få bytta den.. Og endeledd... og tette en lekkasje på dassen i gamle leiligheten.... yeey....

kjører ikke du "ny" volvo? tar du ikke service på den hehe. Kjører du den til den står :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott a gitt. Har blitt dobbeltbooket på brakkeriggen, så jeg har ikke noe sted å sove i Oslo. Frister meg å bli hjemme.

Det må da vel gå greit å være hjemme om ikke arbeidsgiver klarer å skaffe overnatting?

Hva skal man ellers gjøre liksom?

Jeg hadde ikke reist på jobb om ikke det fantes overnattingplass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig å kjede seg på jobben! :o fangere, coilovers og folie til touringen på vei i posten snart :P

Angel Eyes, nytt emblem til panser og bagasjeluke, ny nyre, og mest sansynlig en CSL luke i orden her :P

Og kjøpt av akkurat samme grunn egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å kjøpe det snart uansett, men ble litt fremkynnet siden jeg satt og kjedet meg på ebay :P gleder meg til å få den sommerklar! :D

Farlig det der, har også noen gromme pakker på vei hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott a gitt. Har blitt dobbeltbooket på brakkeriggen, så jeg har ikke noe sted å sove i Oslo. Frister meg å bli hjemme.

Det må da vel gå greit å være hjemme om ikke arbeidsgiver klarer å skaffe overnatting?

Hva skal man ellers gjøre liksom?

Jeg hadde ikke reist på jobb om ikke det fantes overnattingplass...

Hotell er alternativet. Men nå løste det seg, IGJEN, fordi jeg står på selv. Burde bare sitte på ræva som alle andre, og vente på å få ting i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag må jeg få tauet volvoen til verksted...regreima har hoppet av så må få bytta den.. Og endeledd... og tette en lekkasje på dassen i gamle leiligheten.... yeey....

kjører ikke du "ny" volvo? tar du ikke service på den hehe. Kjører du den til den står :lol:

joda...ny og ny... og ja..kjører til den dør...haha :P nei skulle ta regreim service osv på nyåret uansett...men den døde visst før... men glad den reima hoppet av mens jeg prøvde å starte bilen og ikke i fart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...