Dirty Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Idag må jeg få tauet volvoen til verksted...regreima har hoppet av så må få bytta den.. Og endeledd... og tette en lekkasje på dassen i gamle leiligheten.... yeey.... kjører ikke du "ny" volvo? tar du ikke service på den hehe. Kjører du den til den står
awt Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Samme her. Skulle vært på jobb nå, men er hjemme, noe jeg har vært i en uke. Fra i morgen av begynner jeg på friperioden som er på fire uker.
316 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Flott a gitt. Har blitt dobbeltbooket på brakkeriggen, så jeg har ikke noe sted å sove i Oslo. Frister meg å bli hjemme.
-Roger- Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Flott a gitt. Har blitt dobbeltbooket på brakkeriggen, så jeg har ikke noe sted å sove i Oslo. Frister meg å bli hjemme. Det må da vel gå greit å være hjemme om ikke arbeidsgiver klarer å skaffe overnatting? Hva skal man ellers gjøre liksom? Jeg hadde ikke reist på jobb om ikke det fantes overnattingplass...
Stenbakken Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Så den selv, haha virkelig noe bra konditorer møller bruker
Tzunami Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Farlig å kjede seg på jobben! fangere, coilovers og folie til touringen på vei i posten snart
Stenbakken Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Farlig å kjede seg på jobben! fangere, coilovers og folie til touringen på vei i posten snart Angel Eyes, nytt emblem til panser og bagasjeluke, ny nyre, og mest sansynlig en CSL luke i orden her Og kjøpt av akkurat samme grunn egentlig
Tzunami Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Planen var å kjøpe det snart uansett, men ble litt fremkynnet siden jeg satt og kjedet meg på ebay gleder meg til å få den sommerklar!
Stenbakken Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Samme her, kan ikke vente til det blir bare veier, og jeg kan få på sommerfelger og senke bilen igjen
janerik171187 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 mye morro her: http://www.side3.no/m/?articleId=3538111
Dirty Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Planen var å kjøpe det snart uansett, men ble litt fremkynnet siden jeg satt og kjedet meg på ebay gleder meg til å få den sommerklar! Farlig det der, har også noen gromme pakker på vei hehe
S.Hafsmo Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Og vips, så ble det 2 uker ekstra arbeid på meg i Afrika. Tjohei.
316 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Flott a gitt. Har blitt dobbeltbooket på brakkeriggen, så jeg har ikke noe sted å sove i Oslo. Frister meg å bli hjemme. Det må da vel gå greit å være hjemme om ikke arbeidsgiver klarer å skaffe overnatting? Hva skal man ellers gjøre liksom? Jeg hadde ikke reist på jobb om ikke det fantes overnattingplass... Hotell er alternativet. Men nå løste det seg, IGJEN, fordi jeg står på selv. Burde bare sitte på ræva som alle andre, og vente på å få ting i fanget.
wicky124 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Idag må jeg få tauet volvoen til verksted...regreima har hoppet av så må få bytta den.. Og endeledd... og tette en lekkasje på dassen i gamle leiligheten.... yeey.... kjører ikke du "ny" volvo? tar du ikke service på den hehe. Kjører du den til den står joda...ny og ny... og ja..kjører til den dør...haha nei skulle ta regreim service osv på nyåret uansett...men den døde visst før... men glad den reima hoppet av mens jeg prøvde å starte bilen og ikke i fart...
Anbefalte innlegg