Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha! :lol: ^^ Kjenner til det, første telefonenen fikk jeg da jeg ble 11 år. Herregud så glad jeg var idet jeg pakket den ut av esken. Så gikk det rundt ett halvt min og den lå knust i bunnen av trappen :P Da ble det ramaskrik da :lol:

Satte forøvrig nettopp fra meg bilen på verkstedet da den skal på 4hjulstilling for å kunne få godkjent senkefjærene. Finner ingen bestillingssak hos bt sine sider for godkjenning av dette. Er jeg blind, eller må man ringe for bestilling? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du lei av vinterbilen Dirty? :P

Har hatt sånn selv, de går helt forferdelig dårlig! :lol:

blir aldri lei av hilux, bensinutgaven går ikke dårlig skal jeg si deg, litt lite moment på lavt turtall men flyr jo avgårde når man pisker den.

er ikke lei, men har handlet pendlebil e91 så trenger ikke denne lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et eneste interiørbilde? :roll:

åi, det har vært vet ikke henne det har tatt veien

398782_329157807142302_349924967_n.jpg

Har hatt den ute på finn 2 ganger i løpet av 1.5år så har ikke ligget ute siden i sommer nå.

må nok justere prisen om jeg legger den ut på finn igjen nå, men 360 000 er et kupp syns jeg

har rullet rett over 20 tusen og kvittering på 590 000 som nybil fra gumpen kristiansand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikke hva som er viktig å ha av utstyr på disse, men jeg ser ikke bortifra at du kunne gått i "pluss" om du hadde byttet til sportsstoler i skinn f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikke hva som er viktig å ha av utstyr på disse, men jeg ser ikke bortifra at du kunne gått i "pluss" om du hadde byttet til sportsstoler i skinn f.eks.

Enig den har det meste riktige utenom stolene, men er ikke akkuratt så lett å få tak i :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...